![]() |
Met zijn vieren tegen een: men duwt nva recht in een underdog-positie
Ik heb net het filmpje over het debat op de kul gezien.
Dit is het: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ideo=1.1756654 Om beurten vinden ze wel iets plezants; iets waarmee ze de lachers op hun hand krijgen; gebruik makend van elke mogelijkheid om hem te onderbreken .... Ok, de politiek is een harde business. Maar ik denk dat ze zich vergissen met die taktiek. Ze zijn ons in een underdog positie aan het manoeuvreren. Neem nu tussen die studenten. Je kan er gif op nemen dat de linkse kerk daar een flinke afvaardiging naar toe stuurde. En die jongens en meisje kunnen wel flink lachen met de flauwe steken onder water. Maar eventuele twijfelaars onder die studenten .... zullen hun ogen en oren wel open gehouden hebben, en bepaalde conclusies trekken. Afijn, de prijzen worden gelijk in de koers uitgedeeld aan de meet. De volgende tussensprint, evenwel zonder geldprijs, namelijk een volgende peiling, wordt afgewacht. . |
Netjes, we zitten weer op de banken van de basisschool...
Men is weer begonnen met gratis campagne voeren voor de N-VA, oh wat zullen die niet meer lachen na de 'echte' peiling in 2014. |
Daar vreesde ik ook voor toen ik dat zag. Eén domme peiling en ze leven in een overwinningsroes van jewelste en beginnen onmiddellijk te vernederen. Hoe achterlijk kan je zijn ? Man ik heb mijn buik vol van al die politici.
|
Citaat:
Anderzijds: Bracke komt hier toch weer ongelofelijk zwak uit. Heeft N-VA werkelijk niemand beter om het woord te voeren in zulke debatten? |
Citaat:
|
Citaat:
Met Dewever hadden ze het niet gedurfd, want dan hadden ze hun commentaar ongetwijfeld als een own-goal terug in eigen doel gekregen. |
weer gratis reklam voor nva
|
Citaat:
De anderen, die lol konden scheppen met onnozelheden, vonden het basisschool-pestachtig gedrag geschikt om het Vlaams Strikske de duvel aan te doen. Boemerang. . |
Citaat:
En nu kan iederéén zijn conclusie trekken.... Wees gerust,dat ze het terug gaan krijgen..... Destijds kon men het volk nog simpel bespelen met sloganeske taal.... Internet heeft daaraan echter een einde gemaakt omdat de wereld niet meer eindigt aan de toog van een café ... |
dubbel
|
In een debat tussen politici zou Siegfried zijn steek staan. Onder politici versta ik dan mensen die op een fatsoenlijke wijze hun mening uiteenzetten en andermans mening bekritiseren.
Maar tussen de roedel paljassen die men daar had verzameld, was Bracke inderdaad veel te beschaafd en te braaf. Om tussen dat rapalje te gaan zitten heb je een debater nodig die zélf ook smerig durft spelen, of de slagen onder de gordel terug kan kaatsen naar de schaamstreek van de afzender. En daarvoor is Bracke echt wel niet geschikt. Ik had overigens NOOIT verwacht dat ik dit nog ooit zou moeten zeggen, maar de sterkste deelnemer aan dat debat was begot de oppersmurf van het Groen-partijtje. Bracke was verbaal te zwak, en de drie anderen leken vlak voor het debat zwaar in de drank gezeten te hebben of een verkeerd soort paddestoel gekauwd te hebben. Gekker moet het niet worden... :-? |
Dat filmpje is de slechtste samenvatting van een politiek debat ooit. Al het gestruikel van Bracke bij de pogingen om hem over inhoud te laten praten zijn eruit gelaten. De onbekwaamheid van de N-VA door de pers gecamoufleerd in naam van de 'politieke neutraliteit', bang voor valse beschuldigingen van het tegendeel die er hoe dan ook toch komen. Of is dat de invloed van de vrouw van Ben Weyts bij de VRT?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de Schoof gaat rustig afwachten wat de kiezer daarover gezegd zal hebben. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be