Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wij zijn verraden! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=193139)

Links in Democratie 21 oktober 2013 10:05

Wij zijn verraden!

Massaal nieuwe belgen & "eerdere" uitschrijven zonder reden wanneer ze beseffen dat het bestaande politiek systeem het begrip "Super Speciaal Fascisme" ver te boven gaat is nog het enige wat hier (tevens europa) gebeurt.
De vakbonden collaboreren globaal mee. Hun laatste schijngevecht was het referendum in Sint-Niklaas voor het behoud van de stedelijke vuilnisdienst. De valse organisatie van het referendum durfden ze zelfs niet gerechterlijk ten bergen brengen. Zelfs burgemeester nva verwierp de tenslotte toch nog positieve uitslag als zijnde niet representatief.
Allemaal schone woorden zoals verandering maar met uiteindelijk verslechtering i.p.v. verbetering. Velen zeker sint-niklazenaren weten al dat de nva ook niet deugd. Alle ambtenaren vrezen tevens voor hun leven als ze hun spreekrecht durven aanwenden. Genocide (moord en doodslag in getallen) gebeurt hier via misleiding, negatie, isolatie & dit alles via begeleiding i.p.v. stalking van de goed geklede, mooi uitziende gewapende vrienden van de straat of het buro!
Kiezen betekent wel degelijk verliezen hier in Belgie. Zeker nu dat op 25/05/14 de 3 hoogste niveau's van politieke verkiezingen vallen! Het cordon sanitaire & cgkr werken zeer prachtig. Het kan niet beter!
En ja,in al die drukte zou ik het nog vergeten vragen. Wanneer krijg(-&) ik(wij) de bewijzen dat mijn(onze) gedwongen collocatie mislukt is.

peter1962 21 oktober 2013 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie (Bericht 6848453)
Massaal nieuwe belgen & "eerdere" uitschrijven zonder reden wanneer ze beseffen dat het bestaande politiek systeem het begrip "Super Speciaal Fascisme" ver te boven gaat is nog het enige wat hier (tevens europa) gebeurt.
De vakbonden collaboreren globaal mee. Hun laatste schijngevecht was het referendum in Sint-Niklaas voor het behoud van de stedelijke vuilnisdienst. De valse organisatie van het referendum durfden ze zelfs niet gerechterlijk ten bergen brengen. Zelfs burgemeester nva verwierp de tenslotte toch nog positieve uitslag als zijnde niet representatief.
Allemaal schone woorden zoals verandering maar met uiteindelijk verslechtering i.p.v. verbetering. Velen zeker sint-niklazenaren weten al dat de nva ook niet deugd. Alle ambtenaren vrezen tevens voor hun leven als ze hun spreekrecht durven aanwenden. Genocide (moord en doodslag in getallen) gebeurt hier via misleiding, negatie, isolatie & dit alles via begeleiding i.p.v. stalking van de goed geklede, mooi uitziende gewapende vrienden van de straat of het buro!
Kiezen betekent wel degelijk verliezen hier in Belgie. Zeker nu dat op 25/05/14 de 3 hoogste niveau's van politieke verkiezingen vallen! Het cordon sanitaire & cgkr werken zeer prachtig. Het kan niet beter!
En ja,in al die drukte zou ik het nog vergeten vragen. Wanneer krijg(-&) ik(wij) de bewijzen dat mijn(onze) gedwongen collocatie mislukt is.

Ik & wij ? ben jij (zijn jullie...) soms schizofreen ? :?
En als ik je onsamenhangende woordenkramerij hierboven lees, zou ik toch eerder aan een broodnodige collocatie denken hoor...
Probeer eens rustig uit te leggen over wat je het hebt. En niet vergeten af en toe te ademen.

Links in Democratie 21 oktober 2013 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6848501)
Ik & wij ? ben jij (zijn jullie...) soms schizofreen ? :?
En als ik je onsamenhangende woordenkramerij hierboven lees, zou ik toch eerder aan een broodnodige collocatie denken hoor...
Probeer eens rustig uit te leggen over wat je het hebt. En niet vergeten af en toe te ademen.

Alles of veel ineens zeggen is niet gemakkelijk. Dat besef ik maar al te goed.
Maar als diegene die mij hebben willen colloceren eens naar voren dierven komen dan kon ik hen tenminste van woord dienen.
Hier in sint-niklaas is het de gewoonte om zoveel mogelijk mensen te colloceren. Dus ik ben niet het enige slachtoffer van al enkele jaren geleden.
Graag zou ik van de betrokken overheden weten waarom, zodat ik hier zelfs geen berichten zou moeten plaatsen waarvan u in eerste instantie niet het doel en of de inhoud van snapt. Niet iedereen heeft in zijn leven gemakkelijk de kans om iets te bereiken. Het is dan zeker niet de taak van overheden dit in het geheim nog te vermoeilijken.

Another Jack 21 oktober 2013 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie (Bericht 6848536)
Maar als diegene die mij hebben willen colloceren eens naar voren dierven komen dan kon ik hen tenminste van woord dienen.
Hier in sint-niklaas is het de gewoonte om zoveel mogelijk mensen te colloceren. Dus ik ben niet het enige slachtoffer van al enkele jaren geleden.
Graag zou ik van de betrokken overheden weten waarom, zodat ik hier zelfs geen berichten zou moeten plaatsen waarvan u in eerste instantie niet het doel en of de inhoud van snapt. Niet iedereen heeft in zijn leven gemakkelijk de kans om iets te bereiken. Het is dan zeker niet de taak van overheden dit in het geheim nog te vermoeilijken.

Dat is goed nieuws,..en ik maar denken dat de geestelijke gezondheidszorg in ons land met enorme wachtlijsten zat...

Hoe hebben ze dat in Sint-Niklaas voor mekaar gekregen?

Links in Democratie 21 oktober 2013 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dikke kus (Bericht 6848545)
Ik heb de Willockx ook nooit vertrouwd, alhoewel hij in de Agusta zaak wel het vertrouwen kreeg van het regime.

F+6ipv7 Willockx is ook diegene die de dioxine-crisis diende op te lossen voor de Verhofstadt regering! Voor die staat heeft hij de titel "minister van stoot" verkregen!

Links in Democratie 21 oktober 2013 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6848541)
Dat is goed nieuws,..en ik maar denken dat de geestelijke gezondheidszorg in ons land met enorme wachtlijsten zat...

Hoe hebben ze dat in Sint-Niklaas voor mekaar gekregen?

Er zijn alleen wachtlijsten om in het een of ander parlement te mogen verschijnen.

Links in Democratie 21 oktober 2013 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dikke kus (Bericht 6848579)
Hij is dan ook een briljante biljartspeler.;-)

Maar een nog betere leugenaar & bedrieger! En ik kan het weten.

R.Verhiest 21 oktober 2013 11:50

Het aantal gedwongen gecolloceerden is eerder laag; onze vriend is niet gecolloceerd
dat is wel duidelijk. Wat minder duidelijk is, is de kern van de zaak : waarover gaat het ?

Links in Democratie 21 oktober 2013 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dikke kus (Bericht 6848595)
Nochtans is hij van elke verdenking vrijgesproken. En wie vertrouwt ons gerecht nu niet?

Het begint in sint-niklaas al met de vrederechter die het gewoon vind valsheid in geschriften te plegen

peter1962 21 oktober 2013 12:07

ik vrees dat dit een draadje gaat worden zoals het blankenberge gezever van Raspoutine...

De schoofzak 21 oktober 2013 12:18

1 Bijlage(n)
Citaat:

Links in Democratie 21 oktober 2013 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest (Bericht 6848593)
Het aantal gedwongen gecolloceerden is eerder laag; onze vriend is niet gecolloceerd
dat is wel duidelijk. Wat minder duidelijk is, is de kern van de zaak : waarover gaat het ?

Het is puur politiek & het gaat vooral om het feit dat de kieswet & verscheidene sociale wetten ongrondwettig zijn en overheden zoals parket, cgkr, ocmw en dergelijke de desbetreffende klachten in de doofpot willen houden.

Links in Democratie 21 oktober 2013 12:25

Dit is nu eens één fragmentje dat waarschijnlijk uit de een of andere batman-film komt. Batman heeft natuurlijk ook iets van wat links in democratie wenst te bestrijden. Bij deze nogmaals dank.

Another Jack 21 oktober 2013 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie (Bericht 6848674)
Dit is nu eens één fragmentje dat waarschijnlijk uit de een of andere batman-film komt. Batman heeft natuurlijk ook iets van wat links in democratie wenst te bestrijden. Bij deze nogmaals dank.

Zou je niet beter elders hulp zoeken?
Ik vrees dat je die niet gaan vinden op een politiek forum.

reservespeler 21 oktober 2013 13:58

Citaat:

Waar heeft u het in Godsnaam over?
Ik kom er niet uit wijs.

reservespeler 21 oktober 2013 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie (Bericht 6848536)

Rustig inademen
Rustig uitademen
Pilleke pakken
Neerschrijven waarover je het hebt.

reservespeler 21 oktober 2013 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie (Bericht 6848572)
F+6ipv7 Willockx is ook diegene die de dioxine-crisis diende op te lossen voor de Verhofstadt regering! Voor die staat heeft hij de titel "minister van stoot" verkregen!

?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????
????????

reservespeler 21 oktober 2013 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie (Bericht 6848575)
Er zijn alleen wachtlijsten om in het een of ander parlement te mogen verschijnen.

Ik begrijp er nog steeds niets van.

reservespeler 21 oktober 2013 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dikke kus (Bericht 6848579)
Hij is dan ook een briljante biljartspeler.;-)

Hij kan inderdaad wat van dat stoten.

reservespeler 21 oktober 2013 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie (Bericht 6848589)
Maar een nog betere leugenaar & bedrieger! En ik kan het weten.

Vertel uw verhaal jongen, zodat ook ik mee ben in het gebeuren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be