![]() |
Jean-Marie Dedecker = Oostends viswijf
Het komt niet van mij, maar van Jeroen Denaeghel in P-Magazine.
Ik moet Jeroen in deze 100% gelijk geven. Citaat:
|
Dit heeft in feite weinig met politiek te maken. Hoort eerder thuis in de subcategorie sport. Zou het kunnen dat Jean Marie zich terug in het judowereldje gaat proberen profileren na de verkiezingen, door nu een harde lijn aan te houden?
|
Wat een ridicuul artikel!
Wat heeft JMDD gezegd? wat heeft hij niet gezegd. Dit artikel gaat vooral over wat hij niet heeft gezegd. Citaat:
In het groen staat wat de roddelende en fantaserende "journalist" er zelf heeft bijgevoegd... Het valt me tegen dat Dedecker onze bronzen plak uit Londen niet steunde. Ulla en Gella had hij wellicht met hand en tand verdedigd Hij had WELLICHT Ulla en Gella verdedigd, maar deed het niet, wegens niet aan de orde. “Ze houdt aan met een Colombiaanse drugsbaas” of “het is een onverzadigbare nymfomane” had hij evengoed kunnen bazelen. hij het het "evengoed" kunnen bazelen, maar deed het niet. Wie is hier het Oostends viswijf? |
Citaat:
Bovendien is dat een voorbeeld van hoe Dedecker ook aan politiek doet. |
Citaat:
"Ik ben kwaad, want dit onnozel wicht werpt een smet op onze sport" Mja ... |
Citaat:
Wie als topsportster cocaïne gebruikt is inderdaad een onnozel wicht dat een smet werpt op haar sport. |
Ge moet daar inderdaad een kalf voor zijn, om als topsporter die vuiligheid te nemen.
|
Citaat:
Citaat:
Ik vind het ook enorm laag ten opzichte van andere sportmensen die het zonder deze 'middeltjes' doen en het met lede ogen moeten aanschouwen hoe ze weer overwonnen worden door een drugsverslaafde gek(kin).8O Langs deze weg zou ik zelfs durven gillen naar de jonge sportbeoefenaars toe, ga daar tegenin, probeer het op een 'deftige' (lees: cleane) manier te doen, uiteindelijk zal je er meer eer mee halen. :roll: p.s. Ik kan mij vergissen maar die sporter(s) die hun ogen al uit hun hoofd weten te puilen, is dat normaal of is dat al een levendig bewijs van het gebruik van één of ander middeltje dat eigenlijk op de verboden lijst staat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nogmaals: wie is het viswijf? |
Citaat:
Elke zondag weer kijk ik uit naar de column van JMDD. Soms ben ik het met hem eens en soms erger ik me aan zijn mening. Maar ik hou van z'n stijl. Vandaag vergeet hij weer de grootste oorzaak te vermelden voor zijn frustratie : de privatisering van het verzekeringswezen. Vroeger werd alles 'geregeld'. Vandaag moet men een halve crimineel zijn om nog iets van de verzekeringen terug te krijgen. En de lobbyisten van de verzekeringsmaatschappijen zijn vriend aan huis bij de wetgevers. |
De opiniestukken van JMDD in Knack zijn om vinger en duim van af te likken.
Daar kunnen heel wat door links opgehemelde auteurs niet tegenop. |
Citaat:
Maar weet je wat zijn beroepsactiviteit eigenlijk was op de momenten dat hij zijn zakken niet vulde als judo coach ? Verzekeraar en bankier. :lol: |
Citaat:
Je hebt daar waarschijnlijk ook bewijzen van? |
Citaat:
Journalist Raf Sauviller heeft in 2010 een boek geschreven over de handel en wandel van JMDD en beschreef daar zijn systeem om sponsorcontracten voor zijn judoka's af te sluiten die hij aan zichzelf liet uitbetalen. Dan roomde hij 15% af voor eigen zak en pas dan betaalde hij de betrokken sporters. In datzelfde boek kun je lezen dat hij daarna die truken van de foor op grotere schaal heeft voortgezet. Een van zijn vzw's (Vlas) wist 250.000 euro subsidie los te peuteren bij Sauwens. Vervolgens kende JMDD zichzelf een wedde toe van 37.500 euro. Nog later ging hij in overdrive : de fameuze ijspistes die hij privaat liet uitbaten maar publiek liet subsidiëren a rato van 175.000 euro in 2002. Leuk om te weten : hij mocht het terrein van het vluchtelingencentrum gebruiken, en de vluchtelingen mochten daar werken aan 1 euro per uur. :lol: bron : https://www.bol.com/nl/p/jean-marie-...86/?country=BE |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be