![]() |
Waarom zit u op dit forum?
Beste forummer,
Op basis van observatie gepaard met statistische multivariatenanalyse, dat zeer geliefd schijnt te zijn op dit forum, ben ik tot twee van de meest waarschijnlijke redenen gekomen die ervoor zorgen dat iemand kiest om deel te nemen aan dit forum. De stemming is openbaar. |
tralalalallala
|
Tja......
|
Ik zit hier om lessen te krijgen van schoolmeester flanelcondoom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Definieer 'iets anders'.
|
Citaat:
|
Ts vraagt hier opzettelijk naar de bekende weg in de hoop dat hij een reltopic kan maken.
Had erg leuk kunnen zijn als ts het er niet zo dik op had gelegd, jammer. |
Pfff, dit is zo een saaie draad.
Flanel kon dat toch beter. |
het is hier een gezellige vuilbak
|
Citaat:
Doet me ergens aan denken. Wij hebben hier vuilniscontainers op onze urbanizacion, dat systeem van vuilniszakken is hier niet. Awel, negers zwarte pieten kruipen ìn die containers (tussen andermans afval, rotzooi etc.) op zoek naar weetikveel, 1ste X dat ik dat zag viel ik bijna achterover. Nu wacht ik op 'n gelegenheid om 't deksel van die container dicht te smijten als er ene inzit. Is da niks? Of 'iets anders'? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
om nationaal gehoord te wezen
|
Citaat:
|
niet elke keer maar vooral als ik met ware feiten afkom
|
Slaap is cruciaal voor uw brein, niet alleen voor onze alertheid, ook om de algemene conditie hoog te houden.
Tijdens het slapen reinigt ons brein zich namelijk. De hersencellen krimpen dan, waardoor er plaats is om de afvalstoffen in het brein af te voeren. Bij te weinig of geen slaap blijven die afvalstoffen zitten, wat op termijn voor problemen zorgt. Volgens onderzoekers zouden de bevindingen ook kunnen helpen in de strijd tegen alzheimer en parkinson |
Om mijn gal te kunnen spuwen en zo in het dagelijkse leven geen ongelukken te doen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be