Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Moet straks het VB naakt betoginge houden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=193211)

Garry 23 oktober 2013 00:08

Moet straks het VB naakt betoginge houden?

Dit is toch wel alle gekheid op een stokje. Straks moet men bij het VB nog naakt gaan betogen want zo kan eender welk kledingmerk wel naar de rechtbank stappen voor plastrons, broeken, hemden, jassen ja zelfs regenschermen. En dan mag men niet zeggen dat de rechters hier op zijn minst, ofwel zich schuldig maken aan machtsmisbruik of anders volstrekt rijp zijn voor 't zothuis.

http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...campagne.dhtml

Ik zou nu eender van welk ander merk schoenen kopen en de zolen rood verven, of heeft die fabriek misschien ook het alleenrecht op alle merken rode verf?

cookie monster 23 oktober 2013 02:50

Wat een gelul voor een paar schoenen , misschien ....
moet het VB in burqa protesteren ....

Raven 23 oktober 2013 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 6851311)
Wat een gelul voor een paar schoenen , misschien ....
moet het VB in burqa protesteren ....

kan ook niet... zou beledigend zijn voor moslims.

Dusja, naakt lijkt me het enige aanvaardbare. Jammer dat het toch al een paar jaartjes te laat om nog daadwerkelijk de ogen te laten genieten van een Anke Vandermeersch, maar soit

Another Jack 23 oktober 2013 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6851234)
Dit is toch wel alle gekheid op een stokje. Straks moet men bij het VB nog naakt gaan betogen want zo kan eender welk kledingmerk wel naar de rechtbank stappen voor plastrons, broeken, hemden, jassen ja zelfs regenschermen. En dan mag men niet zeggen dat de rechters hier op zijn minst, ofwel zich schuldig maken aan machtsmisbruik of anders volstrekt rijp zijn voor 't zothuis.

Ik zou nu eender van welk ander merk schoenen kopen en de zolen rood verven, of heeft die fabriek misschien ook het alleenrecht op alle merken rode verf?

Ik zou me afvragen hoe het zo ver is kunnen komen dat zelfs schoenenfabricanten zich niet met met mijn partij willen associëren.

De schoofzak 23 oktober 2013 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6851542)
Ik zou me afvragen hoe het zo ver is kunnen komen dat zelfs schoenenfabricanten zich niet met met mijn partij willen associëren.

Een beetje realisme aub.

De schoenmaker rook gratis publiciteit, en heeft deze gekregen.
En ... meteen heeft ook de vb-actie een paar keer extra in het journaal geweest.

't Is gelijk na de verkiezingen: iedereen heeft gewonnen.

.

Zipper 23 oktober 2013 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 6851506)
kan ook niet... zou beledigend zijn voor moslims.

Dusja, naakt lijkt me het enige aanvaardbare. Jammer dat het toch al een paar jaartjes te laat om nog daadwerkelijk de ogen te laten genieten van een Anke Vandermeersch, maar soit

Et alors ??

Zipper 23 oktober 2013 08:37

Citaat:

Welke meerwaarde gaf het feit dat hier om heel dure schoenen ging, aan die actie ??
Ze hadden evenveel volk bereikt met "neutrale" schoenen, of denk je dat gans Vlaanderen op schoenen van 800€ loopt ?
Tenzij Vandermeersch absoluut wou tonen dat zij zich Louboutin-schoenen kan permitteren.

De schoofzak 23 oktober 2013 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6851585)
Welke meerwaarde gaf het feit dat hier om heel dure schoenen ging, aan die actie ??
Ze hadden evenveel volk bereikt met "neutrale" schoenen, of denk je dat gans Vlaanderen op schoenen van 800€ loopt ?
Tenzij Vandermeersch absoluut wou tonen dat zij zich Louboutin-schoenen kan permitteren.

Beginnen met reageren op je laatste opmerking:
ik vind wel dat iedere parlementair zodanig verloond moet worden dat hij/zij zich dergelijke schoenen zou kunnen veroorloven. Zulke schoenen moeten niet voorbehouden worden voor wags, zangeressen en dotatie-trekkers.

Maar natuurlijk trokken de rode zolen en hun financieel aspectje veel aandacht.

Als nva'er waardeer ik de zweepslag-modus van het Belang in standpunten zoals nu met deze actie. (Maar meer dan dat ook echt niet !)

.

Xenophon 23 oktober 2013 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6851542)

Ik denk dat waarschijnlijk de demonisering van het Vlaams blok door Belgie er iets mee te zien heeft.

We hebben dat in de geschiedenis nog gezien, een regime dat de grote boosdoeners aanwijst...

Another Jack 23 oktober 2013 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6851701)
Ik denk dat waarschijnlijk de demonisering van het Vlaams blok door Belgie er iets mee te zien heeft.

We hebben dat in de geschiedenis nog gezien, een regime dat de grote boosdoeners aanwijst...

"Eigen volk eerst!" staan roepen met Franse chichischoenen van €800...
:lol:

De schoofzak 23 oktober 2013 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6851706)

Ik zie daar geen tegenstelling in.
En zou zelfs meer zeggen:
"honi soit qui mal y pense".

.

Het Oosten 23 oktober 2013 10:33

Citaat:

Betogen en affiches promoten, dat is zo ongeveer de enige activiteit van het VB. En daarvoor worden ze dik betaald met onze centen. Geld weggegooid.

Thuleander 23 oktober 2013 10:33

Wat een lelijke, hoerige schoenen zijn die Louboutins.

Amon_Re 23 oktober 2013 10:33

NEE! Doe mijn retina's dat niet aan!

Xenophon 23 oktober 2013 10:34

Citaat:

Want jij draagt waarschijnlijk sandalen die je zelf gemaakt hebt van oude banden, stijl Vietcong? :lol:

Uw "zij heeft dure schoenen en ik niet" liedje klinkt heel overtuigend... :lol:

Distel 23 oktober 2013 10:35

Citaat:

"Eigen volk eerst" betekent dan ook niet "ander volk niet". Het zegt eigenlijk meer over wat er allemaal over het VB wordt verteld dan over wat het VB zelf verkondigt. We gaan over een multikuller toch ook niet staan janken wanneer hij Vlaemsche produkten koopt?

De schoofzak 23 oktober 2013 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6851797)
Betogen en affiches promoten, dat is zo ongeveer de enige activiteit van het VB. En daarvoor worden ze dik betaald met onze centen. Geld weggegooid.

Iedere partij wordt vanuit de overheid betaald met de centen die de stem op die partij opbrengt.
Ik zever ook niet op de centen die de sossen alzo binnenrijven.

.

De schoofzak 23 oktober 2013 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 6851798)
Wat een lelijke, hoerige schoenen zijn die Louboutins.

Maar gij se sukkelaar, hebt gij het nu nog niet door. Dan zult ge het nooit doorhebben.
Verhef u een beetje, cultiveer je fantasie enz.

het gaat niet om die schoenen, het gaat om mooie voeten.

.

jogo 23 oktober 2013 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6851585)
Ze hadden evenveel volk bereikt met "neutrale" schoenen, .

neen.

circe 23 oktober 2013 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6851797)

misschien toch het VB wat meer op de voet volgen. Ik denk nl. helemaal niet dat betogen en afficheren hun eigen activiteit is.

VB verkozenen staan aan de top voor het indienen van wetsvoorstellen, amendementen en zelfs AANWEZIGHEDEN in het parlement.

Dus vooraleer je zulke onzin schrijft: informeer je even ipv klakkeloos de pravda-argumenten na te apen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be