![]() |
Moet straks het VB naakt betoginge houden?
Dit is toch wel alle gekheid op een stokje. Straks moet men bij het VB nog naakt gaan betogen want zo kan eender welk kledingmerk wel naar de rechtbank stappen voor plastrons, broeken, hemden, jassen ja zelfs regenschermen. En dan mag men niet zeggen dat de rechters hier op zijn minst, ofwel zich schuldig maken aan machtsmisbruik of anders volstrekt rijp zijn voor 't zothuis.
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...campagne.dhtml Ik zou nu eender van welk ander merk schoenen kopen en de zolen rood verven, of heeft die fabriek misschien ook het alleenrecht op alle merken rode verf? |
Wat een gelul voor een paar schoenen , misschien ....
moet het VB in burqa protesteren .... |
Citaat:
Dusja, naakt lijkt me het enige aanvaardbare. Jammer dat het toch al een paar jaartjes te laat om nog daadwerkelijk de ogen te laten genieten van een Anke Vandermeersch, maar soit |
Citaat:
|
Citaat:
De schoenmaker rook gratis publiciteit, en heeft deze gekregen. En ... meteen heeft ook de vb-actie een paar keer extra in het journaal geweest. 't Is gelijk na de verkiezingen: iedereen heeft gewonnen. . |
Citaat:
|
Citaat:
Ze hadden evenveel volk bereikt met "neutrale" schoenen, of denk je dat gans Vlaanderen op schoenen van 800€ loopt ? Tenzij Vandermeersch absoluut wou tonen dat zij zich Louboutin-schoenen kan permitteren. |
Citaat:
ik vind wel dat iedere parlementair zodanig verloond moet worden dat hij/zij zich dergelijke schoenen zou kunnen veroorloven. Zulke schoenen moeten niet voorbehouden worden voor wags, zangeressen en dotatie-trekkers. Maar natuurlijk trokken de rode zolen en hun financieel aspectje veel aandacht. Als nva'er waardeer ik de zweepslag-modus van het Belang in standpunten zoals nu met deze actie. (Maar meer dan dat ook echt niet !) . |
Citaat:
We hebben dat in de geschiedenis nog gezien, een regime dat de grote boosdoeners aanwijst... |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
En zou zelfs meer zeggen: "honi soit qui mal y pense". . |
Citaat:
|
Wat een lelijke, hoerige schoenen zijn die Louboutins.
|
NEE! Doe mijn retina's dat niet aan!
|
Citaat:
Uw "zij heeft dure schoenen en ik niet" liedje klinkt heel overtuigend... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zever ook niet op de centen die de sossen alzo binnenrijven. . |
Citaat:
Verhef u een beetje, cultiveer je fantasie enz. het gaat niet om die schoenen, het gaat om mooie voeten. . |
Citaat:
|
Citaat:
VB verkozenen staan aan de top voor het indienen van wetsvoorstellen, amendementen en zelfs AANWEZIGHEDEN in het parlement. Dus vooraleer je zulke onzin schrijft: informeer je even ipv klakkeloos de pravda-argumenten na te apen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be