![]() |
Ook bij ons aanval op Zwarte Piet ... door het CGKR
Citaat:
. |
Een debat voeren over Sinterklaas en Zwarte Piet, kan het nog onnozeler ?? :lol::lol:
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Dus eventjes samenvatten, sinterklaas moet weg, kerstgebeuren moet neutraal worden(geen kerstverlichting maar neutrale verlichting, geen kerstvakantie maar eindejaarsvakantie, op schoolreis halal-eten om sommigen niet tegen de borst te stoten met haram-uitspattingen in de vorm van varkensvlees). Daarom een deal, nergens in de straat en via officiele bronnen wil ik nog horen over andere kulturen, dus gedaan met offerfeest, suikerfeest, ramadam openlijk aan bod te brengen. Maw, we moeten zo snel mogelijk cultuurloos en religie-loos worden. DEAL???????????????????
|
Lijkt me dat ze gewoon een debat in gang willen trekken. Raar, aangezien het al bezig was.
Maar ik zie het CGKR hier niet zeggen dat sinterklaas/zwarte piet weg moet. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ze willen dus dat onderdeel van de Vlaamse cultuur in bescherming nemen? |
Een debat over "oude" volksgebruiken:
mogen onze meisjes zomerjurken dragen ? Met wapperende haren op de fiets met blote armen en minirokje ? Femme de la rue. . |
Citaat:
Die gespeelde naïeve onwetendheid nijgt meer en meer naar hypocrisie . |
Citaat:
Nu, zoals ik al zei, raar. Want het debat is al bezig. |
1 Bijlage(n)
Men kan er mee lachen, maar ook bij ons slaagt men er in om het “politiek correcte” tot zelfs in de rayons van grootwarenhuizen te doen doordringen.
Zo voelde de warenhuisketen E. Leclerc zich in april 2011 verplicht om de snoepjes die wij hier allen “têtes de nègre” noemen voortaan als “Bambizous” te omschrijven… Bijlage 91856 |
Citaat:
Als er lieden zijn met waanvoorstellingen, dan hebben die professionele geestelijke hulp nodig, geen debat. |
Citaat:
Maar daar zou niets van komen, want onze ingevoerde lastverkopende verrijkers moeten in alles hun zin krijgen en niet tegengesproken worden: anders is dat racisme! En we zijn nog niet halverwege met die eisen van bepaalde vreemdelingen! Staat het hen hier niet aan: dat ze wegblijven of ophoepelen als ze zich hier reeds geïnstalleerd hebben. |
Citaat:
Verander van land. |
Citaat:
Sommigen spraken reeds van "groene" of "blauwe" pieten bvb... Ik denk dat het heel wat van "onze" inwoners van ons land stoort als ze hier boerka's zien opduiken, hoofddoekjes op bepaalde plaatsen of gelegenheden, brutale schapenslachterij enz enz Waarom moet dat allemaal er niet uit? Wat wij willen speelt geen rol, wat zij willen moet uitgevoerd worden? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar soit: Er is een kleine groep in Amsterdam dat dit inderdaad racisme vind, en de rest heeft er allemaal geen problemen mee (en ja, er wonen ook zwarten buiten Amsterdam). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be