![]() |
Uit welke landen vluchten wereldwijd de meeste mensen?
Was vanavond een vraag in de slimste mens ter wereld
De landen: Syrië, Afghanistan, Irak, Soedan en Somalië Laten we even van dichterbij bekijken Syrië: 90% moslim Afghanistan: 99% moslim Irak: 96% moslim Somalië: 95% moslim Soedan: 97% moslim Toeval of niet? Kunnen we hieruit concluderen dat de Islam een inferieure religie is die bloed en verderf zaait? Of spelen andere oorzaken een rol? Blijkbaar kunnen moslims enkel relatief goed functioneren als ze kunnen leven tussen de kafir in Noord-Amerika, Canada, Europa of Australië. Maar eenmaal ze zelf een land moeten besturen, valt het in duigen. |
Dit lijkt me meer een lijstje van landen waar het weste 'democratie is aan het verspreiden'.
|
Citaat:
En voor Irak vóór de Golfoorlog 1990... ? bvb naar AUS Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Islam in Internationaal !
Politics.be maakt een ware revolutie mee. ! |
De Saoedi's kennen geen tot zeer weinig vluchtelingen. En dat is een veel islamitischer land dan Syrie.
Ik vraag mij bij zulke draden serieus af wat het ontwikkelingsniveau van de topicstarter is. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is geen toeval dat deze top 5 uit moslimlanden bestaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zijn weer bij mijn standpunt, dat echte sukkelaars toch niet kunnen emmigreren. Citaat:
|
De linkse bourgeois-elite in haar glorie.
Misschien 's van Marokko tot in Indonesie reizen. Je zal snel beseffen dat er iets fundamenteel mis is met hun religieus systeem dat rente verbiedt, en bijgevolg consumptie-gericht is en parasitair gericht. Geen investeringen dus. En ja, ik heb gewerkt en werk nog in de energie-sector in Iran. Maar bon, da's voor 7-jarigen, en daar is de superieure elite nog niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be