![]() |
OCMW wil 'profiteurs' ontmaskeren via Facebook
Citaat:
|
Citaat:
|
Twitter, dan he
|
Nog beter zou zijn om werklozen gewoon niets meer te geven, maar kom het is een stap in de goede richting.
|
Kunnen ze het nog beter adverteren? Kwestie van te doen alsof.
De racisten kunnen nu denken "eindelijk", en het OCMW clienteel met 3 hersencellen gaat facebook gewoon niet meer gebruiken. (trouwens dom van vakanties op voorhand te vertellen of vanop locatie erover te stoeffen, kwestie van malafide facebook gebruikers net niet de huissleutel te geven) |
Citaat:
|
Leefloners mogen geen vliegtuigtickets kopen, dat is weer iets nieuws.
Nu goed, de Antwerpenaars willen dat, de Antwerpenaars krijgen dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze geven show met hun nieuwe smartphone, plaatsen foto's van hun reis naar Turkije en hun statusupdate klinkt als "yes!! bijna weekend, partyyyyy!" Terwijl het alle dagen weekend voor hen is. Frustrerend voor de werkende mens, maar vooral dom van hen om dat de wereld in te sturen. |
Citaat:
|
Citaat:
Is het zo goed? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hetzelfde voor mensen die plots Facebook verwijderen of hun communicatie beginnen te encrypteren. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Wie een vliegtuigticket van 48€ besteld bij Rainair krijgt geen leefloon meer.... Zijn dat daar nu allemaal onnozelaars of wat? |
En toch is het een stap in de goeie richting.
|
Zou het systeem met Facebook ook werken in de andere richting. Als ik ganse dagen zou klagen dat ik te veel belastingen moet betalen, dat ik niet op vakantie kan, maar met een gewoon wagentje kan rijden, inkopen moet doen in den Aldi en goed kijken dat ik het einde van de maand haal, zouden ze dan beslissen van mijn belastingen te laten zakken, hoger loon, voor sommige gepensioneerden meer pensioen????
|
Citaat:
En ik raad alle leefloners in Antwerpen om een advocaat onder de arm te nemen en dat OCMW van Antwerpen te dagvaarden wegens schending van de OCMW wet, de RMI wet en de grondwet artikel 23. Want klaarblijkelijk denken ze in Antwerpen dat ze hun eigen wetten en criteria kunnen maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be