![]() |
"Migranten moeten meer inspraak krijgen in democratie"
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...mocratie.dhtml
![]() Citaat:
Zijn dit de echte prioriteiten in tijden van crisis? Te zot voor woorden. Mag ik iedere autochtoon met 2 gram verstand oproepen om niet op deze partij te stemmen? Ik dank u. |
Hoe meer mensen stemmen , hoe beter voor de democratie.
|
Misschien kunnen we elke migrant 2 stemmen geven, zodat ze zich wat minder achtergesteld voelen.
|
Citaat:
Hij wil het de vreemdelingen makkelijker maken om op hem te stemmen. Hebzucht noemen ze dat. |
Citaat:
Laat je toch niets aanpraten door establishment-politici. Dat migranten meer betrokken raken bij de politiek is gewoon een logisch gevolg van de demografie. Witmang heeft besloten van het leven te genieten en uit te sterven. Mogen ze misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is zo "deja-vu". In de laatste periode van het Romeinse Keizerrijk eisten de ingeweken Barbaren ook burgerrechten. Daarna werden er Barbaren honderdman in het Romeinse leger,vervolgens Generaal en dan ook nog Keizer en toen ....was het afgelopen met het Romeinse Rijk. Ja, ja er staat ons nog wat te wachten :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
Horden zeg ik u!! |
Citaat:
Behalve als de Vlamingen een referendum winnen. Dan telt dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hun eilandje zinkt bijna in zee door het overgewicht van de aangespoelde "Barbaren". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be