Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Inbrekersfestival (https://forum.politics.be/showthread.php?t=193440)

pegasus6869 28 oktober 2013 09:34

Inbrekersfestival

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...saal-toe.dhtml

Gouden tijden voor OOST EUROPESE dievenbendes !!We worden overspoeld door stinkende marginalen uit die cutlanden !!

Thuleander 28 oktober 2013 10:03

Goed dat men erbij zegt dat het eigenlijk de schuld van de korte herfstavonden en de nonchalante bewoners is.

Dat ontlast de politie (nog volop aan het bekomen van het Meulenbergtrauma) toch enigszins van die vervelende verantwoordelijkheid, nl. het waken over de veiligheid van de burger.

DewareJakob 28 oktober 2013 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 6859500)
Dat ontlast de politie (nog volop aan het bekomen van het Meulenbergtrauma) toch enigszins van die vervelende verantwoordelijkheid, nl. het waken over de veiligheid van de burger.

Blijkbaar hebben een aantal van Meulenberg een tijdelijk jobje gevonden.

Another Jack 28 oktober 2013 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 (Bericht 6859447)

Gouden tijden voor OOST EUROPESE dievenbendes !!We worden overspoeld door stinkende marginalen uit die cutlanden !!

kutlanden.

manta 28 oktober 2013 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6859540)
kutlanden.

Vuil woord ==> RD ... 8-)

Rollercoaster 28 oktober 2013 15:15

Lap, het is weer maar eens de schuld van de burger! Ze hebben gewoon met hun poten van ons bezit te blijven.
Den eersten die ik op heterdaad betrap, zal ik met alle macht afrossen!

Lof der Zotheid 28 oktober 2013 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster (Bericht 6859862)
Lap, het is weer maar eens de schuld van de burger! Ze hebben gewoon met hun poten van ons bezit te blijven.
Den eersten die ik op heterdaad betrap, zal ik met alle macht afrossen!

Jamaar damagnie! Ge moogt een weerloze, gediscrimineerde en verrijkende inbreker die zeker en vast een moeilijke jeugd had, niet afrossen!

Rollercoaster 28 oktober 2013 16:49

Meer nog: ik zal met veel plezier zijn neus in zijn hersens kloppen! Met een bezemsteel wel te verstaan. Is geen verboden wapen overigens.
Eén goed welgemikte slag en hij zal het niet meer navertellen!

Marie van de koster 28 oktober 2013 16:51

't Is allemaal de schuld van Zwarte Piet :-D

Marie van de koster 28 oktober 2013 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster (Bericht 6859981)
Meer nog: ik zal met veel plezier zijn neus in zijn hersens kloppen! Met een bezemsteel wel te verstaan. Is geen verboden wapen overigens.
Eén goed welgemikte slag en hij zal het niet meer navertellen!

Ik ben op slinkse wijze (goe gezegd, hé!) in 't bezit gekomen van een matrak. Mag ik daarmee op éne zijn kop trommelen?

Lof der Zotheid 28 oktober 2013 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6859988)
Ik ben op slinkse wijze (goe gezegd, hé!) in 't bezit gekomen van een matrak. Mag ik daarmee op éne zijn kop trommelen?

Dat zal het CGKR helemaal niet plezant vinden...

Marie van de koster 28 oktober 2013 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 6860032)
Dat zal het CGKR helemaal niet plezant vinden...

Oh, ik dacht zomaar omdat Oost-Europeanen over 't algemeen niet zwart zijn dat het CGKR en consoorten zich mogelijk eens niet zouden moeien :oops:

Xenophon 28 oktober 2013 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 (Bericht 6859447)

Tja, die mensen moeten toch ook hun huishuur betalen.

cookie monster 29 oktober 2013 02:53

Xenophon , lol :lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6860040)
Oh, ik dacht zomaar omdat Oost-Europeanen over 't algemeen niet zwart zijn dat het CGKR en consoorten zich mogelijk eens niet zouden moeien :oops:

toch , toch ....

Supe®Staaf 29 oktober 2013 06:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6859988)

Een goeie radijs op het midden van zijn arm is al dik in orde, en behoedt jou voor problemen met justitie achteraf.

Universalia 29 oktober 2013 07:54

stof tot nadenken ...

Citaat:

'Wapendracht' blijft gevaarlijk in de zin van dat als u in een situatie terecht komt tijdens een 'opstandje' en men weet uw wapen af te pakken en er met op uw hoofd te gaan beginnen rammen zal het er volgens mij niet zo goed uitzien.

Mocht je in zo een situatie verkeren/terecht gekomen zijn (liever niet dus) zou je inderdaad niet liever doen dan erop te gaan kloppen maar ... (inderdaad die eeuwige maar is daar weer) zo werkt dat in de meeste gevallen niet :lol:

Misschien de grenzen uiteindelijk eens dichtgooien en de vraag stellen aan diegenen die komen binnen gezworven van einde ende verre: Wat kom je doen? :cheer:

Supe®Staaf 29 oktober 2013 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6860733)
Misschien de grenzen uiteindelijk eens dichtgooien en de vraag stellen aan diegenen die komen binnen gezworven van einde ende verre: Wat kom je doen? :cheer:

Zeggen dat ik het feestelijk vond toen die Berlijnse muur omver ging...
Ben ik daarover eventjes totaal van idee veranderd....

En ook over wapendracht.
Hoewel idealiter....

Hypochonder 29 oktober 2013 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 6859500)

De politie waakt er liever over dat die burger niet te snel rijdt wanneer hij met zijn wagen naar het werk of de winkel gaat.

Another Jack 29 oktober 2013 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 6860762)
De politie waakt er liever over dat die burger niet te snel rijdt wanneer hij met zijn wagen naar het werk of de winkel gaat.

Het verkeer eist dan ook veel meer levens op dan inbraken.

Ik weet wel dat voor velen een flatscreen en een mensenleven hetzelfde waard zijn, maar daar hoeft de overheid geen rekening mee te houden.

Hypochonder 29 oktober 2013 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6860776)
Het verkeer eist dan ook veel meer levens op dan inbraken.

En nachtelijke controles op inbraken zijn veel lastiger voor de politie dan één man in een auto laten zitten om zo veel mogelijk geld binnen te rijven op korte tijd... In Wallonië zijn er nauwelijks snelheidscontroles en als er al zijn dan zie je ze van kilometers ver staan. Snelheidscontroles hebben niks meer met verkeersveiligheid te maken.

Ik heb in mijn regio één keer een gerichte politieactie gezien tegen inbrekers: van 20h 's avonds tot 00h hielden ze auto's tegen... De inbrekers lachen zich een breuk als ze dat te weten komen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be