![]() |
de Italiaanse hoer
Hilarisch ! Een illustratie van de voorbeeldige opvoeding der Belgische prinskes. Prins Laurent noemt zijn geliefde mama " de Italiaanse hoer "als hij met het personeel over haar spreekt.:lol:
http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty...in-Paola.dhtml Citaat:
Helemaal om je ziek te lachen is dat de bedrogen echtgenoot, de koning die geen kroon draagt maar wel een paar enorme horens, de minnaars van zijn loopse teef in de adelstand verheft, uit dankbaarheid als ze hun avontuur niet aan de grote klok hangen ! :lol: Niet voor het één of ander, maar in België hebben ze toch geluk hé, daar kun je pas een stukske aflachen ! De vraag is of men nu écht zo een decadente bende met heel veel geld moet onderhouden ? Zijn die écht zo waardevol voor het land ? |
Citaat:
|
Ik vind het altijd leuk dat vrouwen met verschillende minnaars als "hete kut" worden bestempeld.
Bertje zat tien jaar lang bij de mama van Delphine! Moest Paola het dan heel die tijd met haar plastieken tarzan stellen? Was het zo erg dat ze af en toe ook eens een katertje in het donker kneep? Wat is dat toch met die mannen? Eenmaal de echtgenoot op het vreemd-gaan pad, verandert de achtergebeleven echtgenote in NON of zo? Niet iedereen heet Fabiola hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ver van mij de gedachte om vrouwen te verwijten wat men bij mannen tof en viriel zou vinden ! De oude vetzak bedroog ook zijn vrouw dat de stukken eraf vlogen, iedereen weet dat. En madam was dus geen haar beter. De vraag is mischien wie er het eerst begonnen is met bedriegen, of misschien was het met wederzijdse toestemming ? De vraag was of men zo een decadent volkske moet blijven onderhouden ? Ze doen niks voor ons, zélfs niet het goede voorbeeld geven ! |
Citaat:
|
Citaat:
Het meest decadente vind ik nog dat Albert zijn drie kinderen door ons laat onderhouden, terwijl hijZELF voor zijn vierde geen poot wenst uit te steken! |
Citaat:
Persoonlijk heb ik daar allemaal geen probleem en geen zaken mee. Wat in de slaapkamer gebeurt is privé. We hebben allemaal wel eens een verzetje nodig, en levenslange monogamie is een ijdele illusie. Laten we dus niet doen alsof dit ons schokt. Net zoals in de thread over Di Rupo's italiaans burgerschap ben ik van mening dat het gebrek aan democratische grond voor het koningschap een veel groter probleem is dan het gebrek aan huwelijkse trouw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk ,wat hadden we nu kunnen verwachten van de koninklijke scheefpoeper,moeten we wat verantwoordelijkheid tegenover ons gezin nu zijn koninklijk voorbeeld volgen.... Leve de scheefpoeperij dan...:roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie wilt er baron of ridder worden? De jacht op Mathilde is open.
|
Ik vind dat mensen van koninklijke afkomst, mensen die geld en macht krijgen omdat ze uit een bepaalde familie komen een voorbeeldfunctie hebben. Kunnen ze niet aan die voorbeeldfunctie voldoen door bvb ontrouw en dergelijke meer dan moeten ze zelf hun boontjes doppen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die vuile, walgelijke rosse hoer. Dat wij massaal geld dumpen in dat smerig bordeel... te zot voor woorden. |
De story moet dringend een forum opstarten...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be