![]() |
Is er eigenlijk één andere partij die zo duidelijk en concreet is als de n-va ?
Is er eigenlijk één andere partij die zo duidelijk en concreet is als de n-va ?
De vraag stellen is ze beantwoorden. (ok ja, de PS is ook duidelijk in haar statuten, met haar poging om een Marxistisch staatsapparaat na te streven; maar niet concreet natuurlijk. Afijn, toch niet zo concreet als de pree van het madammeke van Samusocial of zoiets) . |
Ik zal copy/pasten:
Misschien komt dat omdat de congressen van de andere partijen nog niet gehouden zijn. 'T is maar een gok, he... |
Citaat:
Dat van de N-VA ook nog niet, he. |
Citaat:
Ik bedoel eigenlijk het partijprogramma voor de verkiezingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: je doet me er aan denken dat ik onlangs het boekje van mevrouw Rutten heb meegekregen en ik het nog moet lezen. |
Citaat:
Het is duidelijk dat de NVA met deze voorstellen voor de oppositie kiest zodat Bartje in Antwerpen de grote lul kan blijven uithangen. |
In feite hoeven de andere partijen totaal niet concreet en duidelijk zijn want we kennen ze maar al te goed: ze willen gewoon meer van hetzelfde, meeheulen met de Franstaligen om postjes te scoren, politieke benoemingen regelen, één hardwerkende Belg die twee leeggangers moet onderhouden tot hij er bij neervalt en meer van dit alles.
|
Citaat:
Voor de rest is het duidelijk dat de kiezer kan kiezen. . |
Citaat:
Of de huidige verklaringen de N-VA veroordelen tot de oppositie zal mogen blijken,daarvoor zijn er verkiezingen.....:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat mensen zich nog laten leiden/vangen door wat er vooraf allemaal verkondigd wordt... :lol: |
Citaat:
Dit is als het ware een instigatie voor Elio II zeer snel uit de startblokken te krijgen. Maar het is hééél duidelijk. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alsof de partijkopstukken die daar in het fluweel zitten anders zouden stemmen dan hun eigen ministers en kamerleden :| |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be