Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   N-VA, totaal geen realiteitsbesef, normen en waarden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=193576)

JurgenD 30 oktober 2013 23:42

N-VA, totaal geen realiteitsbesef, normen en waarden

Ik dacht dat ik alles gezien had me de N-VA toen ik in Antwerpen hoorde dat men vrouw en kinderen uit de sociale woonst had gezet, op straat en dit alles tegen de grondwet en de rechten van de mens.

Nu wilt de N-VA geheel Vlaanderen in de armoede storten en ons 25 jaar de staatsschuld laten afbetalen voor de put te delven van de foefelende financiele middens.

Ze willen nog meer pesen, nog meer 'activeren', terwijl er in 2013 maar eventjes 10% meer mensen thuis zitten wegens burn-out, stress of andere problematieken.

Zijn ze nu achterlijk of wat ?

In de VDAB databanken zitten er verouderde vacatures, de meeste vacatures zitten er minstens 4 keer in onder een of ander interimbureel. Een hoop vacatures zijn verdoken reclames of zijn niet vacatures waar de werkgever onrealistische eisen stelt om maar via een andere weg zijn voordeel te hale, bijvoorbeeld buitenlandse werkkrachten.

Neem nu die EFFECTIEVE werkplaatsen. Zelfs zou men die volledig invullen met werklozen, dan hebben we nog werklozen aan den dop.

Oplossing van de N-VA ? Dumpen op de gemeentekas, anders gezegd het OCMW.

Maar als we kijken hoe Antwerpen zijn OCMW runt. Hoe zij regelrecht alle normen, waarden en rechten van de mens, onze grondwet met voeten treedt, dan weet men dat men DENKT dat het OCMW hetzelfde is als de RVA en men kan dumpen.

Goed bezig !

Jan van den Berghe 30 oktober 2013 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD (Bericht 6864048)
Ik dacht dat ik alles gezien had me de N-VA toen ik in Antwerpen hoorde dat men vrouw en kinderen uit de sociale woonst had gezet, op straat en dit alles tegen de grondwet en de rechten van de mens.

Wat heeft de N-VA hiermee te maken? Is Antwerpen een soort eenpartijstadstaat geworden misschien?

Snerror 30 oktober 2013 23:51

In de VS, Rusland, Saudi-Arabië, China, Griekenland, Zuid-Afrika, Brazilië, Indië etc is het nog veel 'erger', dat zijn nochtans ook geen onmensen.

Jan van den Berghe 30 oktober 2013 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6864055)
In de VS, Rusland, Saudi-Arabië, China, Griekenland, Zuid-Afrika, Brazilië, Indië etc is het nog veel 'erger', dat zijn nochtans ook geen onmensen.

Er is natuurlijk dat ene verschil: in al die landen bestaat die verschrikkelijke N-VA niet. Dan is dus alles best ok.

Zucht 30 oktober 2013 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6864055)

Ook dat is de schuld van N-VA.

stevensterk 30 oktober 2013 23:59

Wilde antwoorden op het postje van JurgenD maar gezien de inhoud kan ik wellicht evengoed tegen een muur debatteren.

Snerror 31 oktober 2013 01:10

Bedoel je dat de antwoorden op het postje van JurgenD wild zijn? Of bedoel je dat jij wilde antwoorden?

Athelas 31 oktober 2013 01:28

Citaat:

Nu wilt de N-VA geheel Vlaanderen in de armoede storten en ons 25 jaar de staatsschuld laten afbetalen voor de put te delven van de foefelende financiele middens.

Ze willen nog meer pesen, nog meer 'activeren', terwijl er in 2013 maar eventjes 10% meer mensen thuis zitten wegens burn-out, stress of andere problematieken.

In de VDAB databanken zitten er verouderde vacatures, de meeste vacatures zitten er minstens 4 keer in onder een of ander interimbureel. Een hoop vacatures zijn verdoken reclames of zijn niet vacatures waar de werkgever onrealistische eisen stelt om maar via een andere weg zijn voordeel te hale, bijvoorbeeld buitenlandse werkkrachten.

Neem nu die EFFECTIEVE werkplaatsen. Zelfs zou men die volledig invullen met werklozen, dan hebben we nog werklozen aan den dop.

Maar als we kijken hoe Antwerpen zijn OCMW runt. Hoe zij regelrecht alle normen, waarden en rechten van de mens, onze grondwet met voeten treedt, dan weet men dat men DENKT dat het OCMW hetzelfde is als de RVA en men kan dumpen.

Goed bezig !

Volgens JurgenD moet men voor Syriëstrijders de Belgische wet aanpassen. Je kan gerust zeggen dat JurgenD van lotje getikt is. En dat is dan nog maar de eerste zin.

Hij vervolgt met een leugenachtige conclusie gebaseerd op een feit.

De discussie verder volgen, lukt enkel de beste sprinkhaan. K&k, please close topic.

Svennies 31 oktober 2013 01:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Athelas (Bericht 6864164)
Volgens JurgenD moet men voor Syriëstrijders de Belgische wet aanpassen. Je kan gerust zeggen dat JurgenD van lotje getikt is. En dat is dan nog maar de eerste zin.

Hij vervolgt met een leugenachtige conclusie gebaseerd op een feit.

De discussie verder volgen, lukt enkel de beste sprinkhaan. K&k, please close topic.

Laat die mens toch doen,hij probeert er een soort christelijk communisme als ideaal model voor te stellen....

Het idee sterft wel uit zichzelf....

Zowel het christelijk als het communistisch model zijn ten onder gegaan....

Hugh Mannity 31 oktober 2013 01:58

Citaat:

Goed bezig !

Wat is je bron, Nostradamus?

killimandjaro 31 oktober 2013 04:18

Van horen zeggen .......

andev 31 oktober 2013 04:37

Citaat:

Goed bezig !

Ik wist dat we nog niet alles gehoord en gelezen gingen hebben over de paniek bij de "niet-NVAers" bij het lezen dat hun profitariaatsstaatje wel eens zijn beste tijd zou kunnen gehad hebben...
Natuurlijk zal Bruxelles "non" zeggen tegen veranderingen in hun wanbeheer en grootheidswaanzin! Bruxelles, région �* part entière...waar halen ze het, de kiekenfretters... Waarom niet "Anvers" of Gand of...?

Natuurlijk zullen de sossen en de groenen in de lucht springen van verontwaardiging! Ze halen hun macht uit de georganiseerde en ingevoerde armoede en problemen die zij" dan eens gaan oplossen voor de mensen"!

Lees maar eens bepaalde lezersbrieven in de Franstalige pers: zelfs daar hebben velen het begrepen en hebben begrip voor BDW!

Natuurlijk zal de NVA niet in alles slagen wat ze voorstellen, maar de trein is in beweging gezet en niet meer te stoppen! En nu hebben ze nog mooi de tijd om alles uit te leggen en te verklaren...
Het is dat of de langzame maar zekere ondergang van onze maatschappij.
Gewoon nog eventjes wachten tot de centen op zijn. En dan met dikke premies vertrekken, al diegenen die het jarenlang in stand hebben gehouden!

andev 31 oktober 2013 04:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stevensterk (Bericht 6864066)
Wilde antwoorden op het postje van JurgenD maar gezien de inhoud kan ik wellicht evengoed tegen een muur debatteren.

Maar je antwoorden kunnen dienen voor al de andere mensen die de steeds herhaalde zever lezen genre Jurgen D !
En we sleuren er maar de rechten van de mens bij, de grondwet, de dit en de dat...alsof dat allemaal dient om de wanorde en het wanbeleid waar we al jaren mee zitten goed te praten, in stand te houden en nog verder uit te breiden!

Distel 31 oktober 2013 07:51

Citaat:

En in plaats van het huidige beleid daarop aan te pakken, begin je liever te zeiken over voorspellingen en veronderstellingen over wat zou kunnen gebeuren. De haat voor de N-VA moet echt wel diep zitten.

De schoofzak 31 oktober 2013 07:57

Citaat:

Proficiat voor jouw link, zodat wij kunnen weten waarover je praat ...

Citaat:

Wie Vlaanderen opgezadeld heeft met de staatsschuld die we nu hebben, heeft ons in armoede gestort. Niemand anders.

Op de rest van je jeremiade, een amalgaam van al verschillende dingen, ga ik hier niet antwoorden. Desnoods wel in een duidelijk afgelijnde draad. Om het wat overzichtelijk te houden, snap je wel.

.

Vette Pois(s)on 31 oktober 2013 09:02

De nva goed in de gaten houden jurgend!

En ons op de hoogte houden he.

Jan Meuleman 31 oktober 2013 09:32

Heeft ons debielleke weer wat gehoord van Nostradamus?

JurgenD 31 oktober 2013 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6864051)
Wat heeft de N-VA hiermee te maken? Is Antwerpen een soort eenpartijstadstaat geworden misschien?

Als U het nog niet wist maar de OCMW raad in Antwerpen wordt bestuurd door de N-VA

JurgenD 31 oktober 2013 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 6864325)
De nva goed in de gaten houden jurgend!

En ons op de hoogte houden he.

Zeker.

Want de korte tijd dat die partij zal bestaan in de geschiedenis van
Vlaanderen ov Belgie zal door de volgende generaties gezien worden
als de zwarte pagina, net zozeer men in WOII al voorspelde dat
het Nazi regime zou uitgroeien tot de zwarte pagina van Duitsland.

Ik heb nooit ontkent dat deze partij niet in kracht zal groeien in de toekomst.
Hoe kan het anders, door die kortzichtige oude peten en meten die nog
altijd denken dat er werk in overvloed is en geen economische visie hebben ?
Alleen maar denken aan hun eigen, maar het gros van de jeugd, de toekomst
staat aan den dop of heeft een labiele baan.

De N-VA is een parasitaire partij, een zwam dat ooit groot is geworden als
symbiont op de verkankerde traditionele partijen, maar hun alternatieven
zullen het land nog verder in verderf storten.

Het is een partij dat niet alleen het land kapot wilt maken, maar ook een partij
dat eenmaal in bestuur, grandious zal falen de komende decenia en waar
veel volk zich zal tegen keren, vroeg of laat.

Men kan niet verbergen wat men is. En de ware aard van de partij zal vroeg of laat duidelijk worden voor alle Belgen. Helaas zal het dan wat laat zijn, maar het zal een mooie les zijn in naiviteit.

De toekomst is de jeugd. Als men de toekomst kapot maakt, wel, dan moeten de oude peten en meten maar het land runnen en pesen.

JurgenD 31 oktober 2013 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 6864365)
Heeft ons debielleke weer wat gehoord van Nostradamus?

Meuleman voert een monoloog.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be