![]() |
Flipt zwaar door ...
Dat ze van haar Disney imago af wilde nog tot daartoe maar er zijn betere manieren dacht ik.
Op huidig ogenblik flipt dat mens volgens mij zwaar door ... Prima (sarcasme) voorbeelden voor de jeugdige fans die ze nu nog heeft ... Link ![]() |
Who cares?
|
Who cares?
|
Citaat:
|
Wat een walgelijk gedrocht is dat geworden.
|
Citaat:
Dit is het resultaat van orde, tucht, gehoorzaamheid en nog van die andere fascistische onzin. Maar wees gerust, jij zal zoiets nooit tegenkomen 's nachts. |
wat is het probleem ?
|
Er zijn er wel meer die Disney verlaten met permanente schade.
|
In elke vrouw schuilt een walgelijke hoer, hoe braaf ze ook lijken.
|
Citaat:
ok ja. Who cares, inderdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
Komt ze ook aan huis? Heeft ze een goeie pooier? |
Citaat:
|
'k vind hare wrecking ball toch een leuk melodieken
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Citaat:
Wat is het tarief voor een brave? Heeft een brave een brave pooier? Komt een brave ook aan huis? |
Citaat:
Ik zal mijn uitspraak even kaderen. Als een man zijn vrouw bedriegt, doet de bedrogen vrouw net hetzelfde om wraak te nemen. Waarom moet een vrouw zich verlagen tot dergelijk niveau? Is ze niet sterker dan dat? Citaat:
|
Citaat:
Om haar met je vettige vingertjes te liggen masturberen? Of om met een vel bubble wrap over haar lijf te schuren? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Helaas mag ik u op dit moment niet inlichten over de fijne kneepjes van het vak. Het is kinky stuff, enkel voor gevorderden op de oneindige ladder van het extatische genieten. Ga uw eigen weg op uw tempo, en misschien in een ander deel van ons leven, kruisen onze wegen, leer ik het u als uw tijd gekomen is, tenzij je tegen dan zelf geleerd bent. Dan volstaat een begrijpend, doch zwijgzaam knikje, onder échte mannen, mannen die weten waar de tklepel hangt, mannen met zoveel verstand van vrouwen, dat ze geen behoefte meer voelen en geen woorden meer nodig hebben om hun kennis te étaleren: die straalt ervanaf. ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be