![]() |
NVA - Open kaart, of je stemt...
...voor een belastingverhogende DiRupo II, even bijvertellen dat we meer dan 1200€ hebben mogen inleveren als hardwerkende mens... en in geval van DiRupo 2 ga ik ook profiteren van de sociale achterpoort!!!!!!!!!!!!
...voor verandering. Gaat alles beter worden? Geen idee, maar ik stem wel degelijk alternatief. DiRupo I heeft ons als jong gezin zéér hard geraakt. En voor jullie allemaal gaan kankeren over kinderen, zij zullen degene zijn die jullie pensioen nog kunnen betalen. |
Citaat:
Inderdaad de verkiezingen van 2014 zijn zeer simpel; Wie de belastingregering van Di Rupo weg wil ,stemt op de N-VA. Wie nog meer belastingen wil betalen aan Di Rupo die stemt niet op de N-VA. |
Citaat:
Of belastingen omlaag maar je wil België behouden, wat stem je dan? |
Als dan alles bij het oude blijft, ben ik hier weg uit dit apenland, en ik zal zéker niet de enige zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blanco |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Diegene die het best de 40-jarige knoop kan ontwarren zal een nieuwe wind door dit vergrendeld land laten waaien |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=looneytoon1975;6865001]Oh, maar als ik pasklare oplossingen had, was het al lang geklaard ;-)
Diegene die het best de 40-jarige knoop kan ontwarren zal een nieuwe wind door dit vergrendeld land laten waaien[/QUOTE Geen paniek,de N-VA heeft de oplossing. Nu nog de nodige stemmen om de meerderheid in het Vlaams Parlement te bekomen in 2014 en we zijn er. |
Citaat:
Maar daarvoor is iets anders nodig dan een partij die nog voor de verkiezingen voor de oppositie kiest en de kans om echte veranderingen door te voeren gewoon links laat liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be