![]() |
Wordt 2014 eigenlijk wel een spannend jaar?
Of geven we de hoop op?
|
Er is geen enkele reden om te wanhopen.
http://www.zelfhulp.be/zoek/index.ph...leem=DEPRESSIE en als dat niet helpt : http://www.preventiezelfdoding.be/index.php?f=zml ![]() |
Jij bent blijkbaar al aan je verlengd weekend begonnen. Schol, en drink er nog eentje van mij.
|
Citaat:
|
in het voetbal wel, Genk of Standard zal kampioen worden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ja, 2014 wordt een zeer spannend jaar. Voor Anderlecht zal het helaas moeilijk worden, maar wie weet... :-P |
Citaat:
|
Of het ene jaar nu méér of minder spannend is dan het andere hangt eigenlijk alleen maar af van wat eenieder met dat jaar doet.
Ik heb me voorgenomen om in 2014 nog fundamentéler vrolijker te zijn dan ik in 2013 al was, en met een beetje bereidwillige medewerking van De Grote Poppenkast zal ik daarin ook slagen. Zeker weten. :mrgreen: |
Spannend jaar inderdaad! N-VA zowiezo in de oppositie - wat de resultaten van de verkiezingen mogen zijn - en dit zonder rekening te houden met hun fantasmes die nooit realiteit zullen worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Spanje is ook niet zo denderend maar daar schijnt tenminste de zon en alhoewel ze dieper zaten dan wij zijn ze al veel verder terug de ladder op. |
Citaat:
Laten we de rollen eens omkeren : een minderheidsregering aan franstalige kant ... De N-VA is niet alleen de grooste Vlaamse partij, ook de grootste Belgische partij. Hoog tijd dat jullie ondemocratische francophones daar eens mee rekening leren houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het spannende aan 2014 zal zijn hoe de Vlaamse regering zich tegenover federale zal opstellen. N-VA maakt geen reële kans op federale deelneming, maar op Vlaams niveau ligt dat anders, daar zouden zij normaal gezien de kaarten moeten uitdelen in de regeringsvorming.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be