![]() |
Mexico gaat fastfood belasten
http://www.standaard.be/cnt/dmf20131...mpaign=seeding
Citaat:
Dat zijn nog eens maatregelen. Hier zijn ze ofwel te dom ofwel te lui voor. |
En gezien mensen waarschijnlijk niet significant minder gaan consumeren, is het goed om de staatskas wat te spijzen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat echter niet kan is dat ongezonde en aantoonbaar schadelijke producten worden verkocht aan de bevolking door middel van marketing. |
Waarom is dit een goede maatregel?
Welke last veroorzaken dikke mensen? |
Citaat:
Wat die managers betreft, die gaan sowieso opborrelen. Je moet de gevolgen van hun daden aanpakken. Gevelreclame, fastfood, ... gewoon verbieden. |
Citaat:
Welke dingen gaan er dan precies verloren door fastfood? 2: Dat is wat ongenuanceerd. Door veelvuldig fastfood eten gaat het brein krimpen. Maar of dat direct invloed heeft op het IQ weten we nog niet. Daarbij is het ook verstandig om wat verder te kijken dan wetenschap journalistiek. Ik heb namelijk weinig vertrouwen meer in wetenschappers die onderzoek doen naar voeding. Er is daarin teveel fraude gepleegd. Ik wil officiële wetenschappelijke zaken lezen waarin goed staat dat de onderzoekers volgens de wetenschappelijke methode hebben gewerkt. |
Citaat:
Ben jij zo begaan met de mensheid? Als mensen zichzelf dood willen eten moeten ze dat toch lekker zelf weten? En ohja.. het argument dat die mensen meer kosten gaat ook niet op. Mensen die ongezond leven gaan namelijk over het algemeen eerder dood. Terwijl "gezonde" mensen als ze oud zijn in een bejaardentehuis zitten. |
Citaat:
Ik heb ze nog niet gehoord. |
Je kunt ook dik worden van bijna gelijk welk ingredient van de Latijns-Amerikaanse keuken..:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Fastfood is het goedkoopste eten wat er verkrijgbaar is. Voor een paar pesos kun je je volproppen. |
Citaat:
Dus? Mogen mensen nog zelf weten wat ze eten? |
Laat Mexico maar eerst die vele criminele benden verbieden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Straks hebben die daar allemaal geen eten meer. |
Ah ik dacht dat fastfood sowieso toch al belast wordt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je maakt het iemand veel moeilijker tot onmogelijk om aan cola te komen. Let op: ik ben niet pro cola of fastfood. Zeker de mac is gewoon een imperialistisch bedrijf. Alleen ik zie niet in wat "verbieden" voor zin heeft. Wat win je er nu daadwerkelijk mee? Als iemand zich vol wilt eten met allerlei troep moet hij of zij dat toch zelf weten? Met een beetje geluk gaan ze nog snel dood ook. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be