![]() |
Nederlandse studente, onderzoekt mening van Belgen over Belgische NGO's
Draagt u een steentje bij voor kinderrechten wereldwijd?
Voor mijn afstudeerscriptie verricht ik een onderzoek naar hoe ontwikkelingsorganisaties zich positioneren in de digitale media. Dit onderzoek is vooral gericht op de Belgische NGO's die zich richten op ontwikkelingsprojecten voor kinderrechten wereldwijd. De grote vraag is dan ook, hoe denkt u hierover? De enquête bestaat uit 16 korte vragen waarin uw mening wordt gevraagd. De duur van deze enquête is 5 tot 10 minuten. Uw deelname is geheel anoniem en de resultaten zullen alleen gebruikt worden voor mijn afstudeeronderzoek. Ik dank u vriendelijk voor uw deelname. Hartelijke groet, Studente, Hogeschool Utrecht http://www.thesistools.com/web/index.php?id=373255&code |
Je mag in principe best stoppen met dat spammen.
|
Excuses, het was niet de bedoeling. Misschien heb je tips waar ik mijn enquête ook nog kan verspreiden :)
|
Op 4chan en seniorennet.
|
Citaat:
De sociale outcast van de maatschappij. |
Ingevuld, maar geef nooit (meer) mijn e-post adres aan derden.
|
Ik heb een déj�* vu voor al deze goede doelen.
Onlangs een vrouwke dat 192.000 euro verdiende om de daklozen te helpen. Ik begrijp niet dat zulke mensen daar nog rustig bij kunnen slapen, dat ze niet van zichzelf walgen als ze in de spiegel kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken geen enkele Belgische NGO
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze bijdrage van Sakina is een van de weinige ernstige bijdragen op dit forum. En dan komt een spamkampioen als jij zeggen dat dit spam is? Laat me niet lachen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be