![]() |
Nederlandse studente, onderzoekt mening van Belgen over Belgische NGO's
Draagt u een steentje bij voor kinderrechten wereldwijd?
Voor mijn afstudeerscriptie verricht ik een onderzoek naar hoe ontwikkelingsorganisaties zich positioneren in de digitale media. Dit onderzoek is vooral gericht op de Belgische NGO's die zich richten op ontwikkelingsprojecten voor kinderrechten wereldwijd. De grote vraag is dan ook, hoe denkt u hierover? De enquête bestaat uit 16 korte vragen waarin uw mening wordt gevraagd. De duur van deze enquête is 5 tot 10 minuten. Uw deelname is geheel anoniem en de resultaten zullen alleen gebruikt worden voor mijn afstudeeronderzoek. Ik dank u vriendelijk voor uw deelname. Hartelijke groet, Studente, Hogeschool Utrecht http://www.thesistools.com/web/index.php?id=373255&code |
Hoe kunt u garanderen dat 'Belgen' hier op reageren?
Heeft u aanwijzingen dat dit dan ook 'de gemiddelde Belg' is? |
Citaat:
De heer Maddox is van Nederlandse origine, u waarschijnlijk ook... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben een Vlaming. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een internetgemeenschap organiseert zich op basis van taal maar niet van nationaliteit! Iedereen ter wereld kan een .be, een .nl, een .com of eender welk ander domein registreren en daarmee een website hosten op een server die in een willekeurig land staat. Ene Maarten Malaise is waarschijnlijk eigenaar van het domein politics.be. En de server van dit forum staat in ... Frankrijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals we wel weten, zijt gij er wel vaker naast....:mrgreen:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be