![]() |
Nederlandse studente, onderzoekt mening van Belgen over Belgische NGO's
Draagt u een steentje bij voor kinderrechten wereldwijd?
Voor mijn afstudeerscriptie verricht ik een onderzoek naar hoe ontwikkelingsorganisaties zich positioneren in de digitale media. Dit onderzoek is vooral gericht op de Belgische NGO's die zich richten op ontwikkelingsprojecten voor kinderrechten wereldwijd. De grote vraag is dan ook, hoe denkt u hierover? De enquête bestaat uit 16 korte vragen waarin uw mening wordt gevraagd. De duur van deze enquête is 5 tot 10 minuten. Uw deelname is geheel anoniem en de resultaten zullen alleen gebruikt worden voor mijn afstudeeronderzoek. Ik dank u vriendelijk voor uw deelname. Hartelijke groet, Studente, Hogeschool Utrecht http://www.thesistools.com/web/index.php?id=373255&code |
Nee, daar schijt ik op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo moesten er meer studenten zijn... Kleine vraag, wat voor stenen moet u hebben? |
En Saskia, al veel antwoorden gehad?
|
Is ingevuld.
Terloops: hopelijk ga je voor je enquete niet alleen af op forums als dit? |
Citaat:
Ik heb nog een zeker en vast nog een aantal stenen nodig voordat ik dit onderzoek voort kan zetten :p (ik denk dat u dat bedoelde met uw vraag?_ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dus dat je ginder een tehuis voor arme uitgehongerde kindjes ging bouwen of zo. 'k Heb nog een stapel stenen liggen van m'n oude schuurtje, daarmee... |
Citaat:
Straks ga je nog vragen dat ze haar tetten laat zien:twisted: |
Citaat:
Ik zou zeker wel een ooit als ik het geld heb een eigen weeshuis willen openen, voor nu hou ik het op het steunen van bestaande goede doelen :):):) Maar super reactie zeg :D:D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be