![]() |
oVld begrijpt eigen programma niet.
Niet dat me dit verraste maar de openheid waarmee van vanhengel(terzake enkele dagen geleden) toegaf dat ze geen idee hadden wat confederalisme was toen ze het in hun eigen programma zette , en dat eens de NVA dit nu (dus jaren later ) duidelijk maakte wat het betekende ze dit niet meer wilde.
Ik vraag me dus af : 1 Hoeveel meer staat er in het oVld programma dat de partij zelf niet snapt? 2 Hoe kan een partij jarenlang rondlopen met een programma dat ze niet snappen? 3 Waarom kijkt oVld naar NVA om te bepalen wat hun eigen programma inhoud? En 4 hoe kan iemand stemmen op een partij die haar eigen programma niet snapt? Edit : Ps Nu snap ik wel beter waarom oVld zoveel moeite heeft haar eigen programma te verwezenlijken, waarschijnlijk snappen ze die delen ook niet en laten ze PS en co hen uitleggen wat hun eigen programma betekend. |
Dat zijn helemaal geen liberalen :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het VLD programma is inside informatie
|
Citaat:
|
Er staat een dubbelinterview in humo met DeCroo en Rutten.
Soms is het echt lachen met die 2. |
Zolang de O-VLD geen "nacht van de lange messen" toepast op hun vorige generatie (de VHFSTD-gang) is er weinig hoop ....
(een boze ex-VLD-stemmer) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Another Jack, Bierke, djimi, eniotna, Enter, JimmyB, Sean, SethMoN, Travis66, vlijmscherp" Of zijn ze te beschaamd voor hun eigen partij? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rutten kan naast Gennez gaan liggen op vele terreinen
|
Citaat:
De oVLD liberalen. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Nog niet gezien dat in verschillende enquetes men op meerdere namen of zelfs alle namen kan stemmen ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be