Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   NVA = op Doel nieuwe kerncentrale! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=193689)

Links in Democratie 2 november 2013 11:06

NVA = op Doel nieuwe kerncentrale!

Ter vervanging van ...? Nieuw dorp.

Perzik 2 november 2013 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie (Bericht 6867437)
Ter vervanging van ...? Nieuw dorp.

Kan dat in volzin verwoorden zodat het verstaanbaar is?

Links in Democratie 2 november 2013 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Perzik (Bericht 6867452)
Kan dat in volzin verwoorden zodat het verstaanbaar is?

Er staat in de nva propaganda dat ze één nieuwe kerncentrale willen. En het is zoals al de rest eigenlijk te nemen of te nemen. Anders weer wereldrecord regeringsonderhandelen. Alleen is het nog niet zeker of het op vlaams of federaal niveau zal zijn. En waar denk u dat er nog een kerncentrale kan komen!

maddox 2 november 2013 12:15

Plek genoeg voor een kerncentrale. Desnoods op een energie-eiland aan de Belgische kust. Aangevuld met windmolens, omgekeerd plan Lievens, en ja, alle opgekochte zonnepanelen van de fallisementen der zonnepaneelplaatsers.

Maar ja, een nieuwe reactor in Doel, dan kunnen we de koeltoren van Doel 1/2 recycleren

peter1962 2 november 2013 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6867492)
Plek genoeg voor een kerncentrale. Desnoods op een energie-eiland aan de Belgische kust. Aangevuld met windmolens, omgekeerd plan Lievens, en ja, alle opgekochte zonnepanelen van de fallisementen der zonnepaneelplaatsers.

Maar ja, een nieuwe reactor in Doel, dan kunnen we de koeltoren van Doel 1/2 recycleren

Lijkt me een goed plan te zijn, dan zijn we weer voor 40 jaar goed.

Links in Democratie 2 november 2013 12:34

Citaat:

Dat laatste zullen ze zeker beloven. Maar of ze het doen en of kunnen dat is wat anders. Tenslotte waar gaan ze het geld halen de verkwisters.

Links in Democratie 2 november 2013 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6867518)

50 jaar zou het nieuwe type kerncentrale toch moeten meegaan. Anders is het op zich weer een te groot risico.

maddox 2 november 2013 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6867518)

Eerder 60 jaar, de PWR's van generatie 2 kunnen dat al aan, dus een EPR van generatie 3+ moet dat ook kunnen.

Links in Democratie 2 november 2013 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6867545)
Eerder 60 jaar, de PWR's van generatie 2 kunnen dat al aan, dus een EPR van generatie 3+ moet dat ook kunnen.

Dat denk ik ook, maar gaat groen hiermee akkoord.

plakker 2 november 2013 13:25

Doen!
:cheer: Hoera voor Links in Democratie en zijn NVA! :cheer:

Bobke 2 november 2013 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie (Bericht 6867464)
Er staat in de nva propaganda dat ze één nieuwe kerncentrale willen. En het is zoals al de rest eigenlijk te nemen of te nemen. Anders weer wereldrecord regeringsonderhandelen. Alleen is het nog niet zeker of het op vlaams of federaal niveau zal zijn. En waar denk u dat er nog een kerncentrale kan komen!

Dan moet dat wel lukken om dat eventjes te quoten ?

Bobke 2 november 2013 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie (Bericht 6867601)

In ruil voor wat illegalen regulariseren moet dat wel lukken.

Links in Democratie 2 november 2013 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 6867607)
Doen!
:cheer: Hoera voor Links in Democratie en zijn NVA! :cheer:

Ik(we) ben niet van de nva hoor! Ik werd door de super extra-democraat Lieven De Handschutter(den referendum-lover van sint-niklaas) & co zonder reden uit de nva geweerd toen ze zelfs nog voor één eerste maal naar de kiezer moesten.

plakker 2 november 2013 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie (Bericht 6867631)
Ik(we) ben niet van de nva hoor! Ik werd door de super extra-democraat Lieven De Handschutter(den referendum-lover van sint-niklaas) & co zonder reden uit de nva geweerd toen ze zelfs nog voor één eerste maal naar de kiezer moesten.

Dus u was eerst in de N-VA, maar werd eruit gebonjourd door die De Handschutter, en daarom ben je nu tegen of zo?

Links in Democratie 2 november 2013 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 6867609)
Dan moet dat wel lukken om dat eventjes te quoten ?

Ze kunnen van alles hoor! Vooral het verkeerde. Afwachten dus zolang ik (...) niet mag meedoen.

Links in Democratie 2 november 2013 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 6867640)
Dus u was eerst in de N-VA, maar werd eruit gebonjourd door die De Handschutter, en daarom ben je nu tegen of zo?

Ik ben er zelfs niet bij geraakt he! En op zich ben ik niet tegen de nva, wel tegen zakenvullers zoals Lieven Dehandschutter & co die de nva meer stemmen kost dan dat ze bijbrengen. De nva is vooral tactisch sterk t.a.v. van de anderen die aan de kiezingen mogen meedoen.

Links in Democratie 2 november 2013 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 6867618)
In ruil voor wat illegalen regulariseren moet dat wel lukken.

Bedoelt u hiermee illegale politici.

Athelas 2 november 2013 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie (Bericht 6867601)

Who cares wat groen denkt?

Links in Democratie 2 november 2013 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Athelas (Bericht 6867674)
Who cares wat groen denkt?

De spa-drinks misschien?

Vrijheideerst 2 november 2013 14:15

Citaat:

Jamaar, Fukudinges dan? :magniet:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be