Amon_Re |
4 november 2013 11:29 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
(Bericht 6870616)
"Zeer onwaarschijnlijk", reageert prof Frank Neven.
Maar hij zegt niet "Onmogelijk".
|
De argumenten van de "expert" die beweerde van wel zijn niet correct, dat is met 100% Zekerheid te zeggen. Het bestaan van die headers maakt deel uit van email sinds de beginperiodes. X-Headers zijn vrij te gebruiken headers die door verschillende programma's die de mails verwerken toegevoegd kunnen worden. Voorbeelden zijn de mailservers, antivirus software, antispam software... Die headers zijn vrijblijvend, het toevoegen ervan is dus optioneel.
Er is geen enkele reden waarom NSA hun eigen header zou toevoegen, dit gaat totaal in tegen hun objectieven.
Die "expert" is gewoon compleet incompetent.
Het is onmogelijk om te zien aan een email waar die onderweg gelezen is of gekopieerd of wat dan ook. Daarom dat email niet als secure bekeken wordt.
Citaat:
Hij laat zich ook niet uit of de gewone mens in Vlaanderen nu een mail kan versturen in volle privacy of niet.
|
Neen. Dat kan niet meer sinds de nieuwe data retentiewetgeving van Vande Lanotte en die andere trut. Assumptie van privacy bij email is trouwens gewoon dom, de technologie is daar niet op voorzien (95% van alle emails worden zelfs zonder encryptie of wat dan ook verzonden).
Citaat:
Mocht mijn partij oproepen om vanaf nu met ons allen dagelijks 50 mails te versturen onder mekaar en naar adressen in de States, met in het onderwerp allerlei 'verdachte termen' en met in de tekst nog meer verdachte zaken,
dat alles just maar om ze ginder met hun teelballen te spelen,
ik zou wel meedoen.
Want, baat het niet dan schaadt het niet.
|
Ik heb nog geen kritische geluiden gehoord van de N-VA ivm die data retentiewetgeving, sta me dus toe enorm te' twijfelen aan de belangrijkheid van privacy voor N-VA.
Citaat:
En zelfs al ben ik voorstander dat ze ons 'kunnen' afluisteren. Ik heb liefst dat ze een beperkt aantal apen zeer grondig kunnen volgen. Niet om hen te beletten naar Syrië te gaan vechten, maar wel om ons te verwittigen dat ze er zijn (kan hun dop ingetrokken worden) en dat ze eventueel terug gaan komen .....
|
Die 'apen' weten maar al te goed welke communicatiekanalen ze kunnen gebruiken om te ontsnappen aan bv die data retentiewetgeving. Die wetgeving dient dan ook niet voor het pakken van terroristen of pedofielen.
|