![]() |
Kben al die commentaar op ambtenaren beu.
Nochtans heb ik er de laatste 20 jaar flink aan meegedaan,het bloed vanonder de nagels gehaald,beschuldigd van profiteren,lamzakkerij,enz....
Maar onlangs ben ik beginnen werken bij de NMBS,en nu zie ik het licht. "If you c'ant beat them,join them." Tgaat lastig worden in mn stamkroeg,20 jaar afkraken,en dan lid worden.Héél lastig,misschien een andere stamkroeg,vriendenkring beginnen zoeken? Neen hoor,je kan niemand verwijten dat hij gebruik maakt van zn rechten. Je kan wél klagen over zo'n structuur.Maar dat is gemaakt door de roverheid en de vakbonden.Degenen die dit hebben laten of doen gebeuren worden nu Baron of minister van staat.:lol: |
Citaat:
Ik denk dat je wel kan klagen dat de situatie bestaat. En dat ze blijft bestaan wegens clientelisme. |
Citaat:
De trekking van vorige woensdag is met een kwartier vertraging aangevangen ... Maar wat ik wou vragen: ben je "benoemd" en heb je een ambtenarenpensioen later, of ben je contractueel ? . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kzal moeten multicul worden indien ik mn job wil behouden. Gelukkig ben ik geen flik geworden.Afghanan in de Zenne dumpen zou geen goede stap zijn zekerst? |
Zwak.
|
Citaat:
t' is misschien daarom dat ze u aanvaard hebben, een klager er bij kan nooit geen kwaad moeten ze gedacht hebben. |
Citaat:
En ik ben niet alleen... Stakingspercentages liggen in Vlaanderen zelden hoger dan één op vijf, en dat betreft dan nog niet eens allemaal actieve stakers. Alleen heb je niet veel volk nodig om de spoorinfrastructuur en de bediening lam te leggen. Met zes mensen blokkeer je bijvoorbeeld de Noord-Zuidverbinding en daarmee na zo goed de helft van de treinen van dit land. Als de bagagemensen van Zaventem staken, of personeel op het tarmac gaan staan, is de luchthaven eveneens geblokkeerd. Dit gebeurt bovendien niet zelden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stel vast dat veel Vlamingen links denken als het om hun eigen beurs gaat, maar rechts als het om mensen van vreemde origine gaat.
|
Citaat:
Wist U dat Australië het beste pensioenstelsel vd wereld heeft en ook het best betaalbare naar de toekomst toe en dat ambtenaren daar een zeer slecht pensioen enloon krijgen, BEWUST? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu mijn vraag aan u : wat vind je daar fout aan ? Ik zie niks als voordelen, overlevingsinstinct en gezond verstand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je daar een geloofwaardige bron/link voor ? . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be