![]() |
Cordon Silentaire
De visie van een verstandige Nederlander die al zeer lang aanwezig is in dit land:
Citaat:
Bron |
Citaat:
Citaat:
Veel Vlamingen zijn nu eenmaal niet slimmer. |
Ik blijf het herhalen, er is een grote, langdurige en diepe crisis nodig om de ogen van de Vlamingen te openen.
|
Citaat:
Nu nog eens een termijn van Di Rupo II om voor flink wat armoede te zorgen. |
inderdaad er zal waarschijnlijk nog wel een Dirupo 2 komen. Het is erg voor Vlaanderen maar we zullen ons wel redden. We hebben namelijk de mentaliteit om het terug op te bouwen.
Laat DiRupo nog maar een paar jaartjes zweten en laat ze hun eigen shit opkuisen... |
Citaat:
En erg is dat niet voor Vlaanderen, de mensen zijn nu eenmaal niet slimmer. Een ernstige armoedekuur zal niet alleen louterend werken, de ogen zullen dan eindelijk opengaan. |
Citaat:
Dat is nu net het gevaar, tegen dat ze daar aan toe zijn zitten ze in het EU parlement met een even dik betaalde job en kunnen wij de shit opkuisen. Een ding valt duidelijk op, ten tijde van het VB en nu met de NVA maken de Walen een blok terwijl de Vlaamse partijen mekaar te slim af willen zijn. Hoe dom kan je zijn? |
Citaat:
|
Dat die hollandse dominee voor zijn eigen parochie gaat preken, hier hebben we geen advies van buitenlanders nodig over binnenlandse zaken. En als hij wat wil hengelen naar opdrachten van n-va, dat hij dan contact neemt met hen en ons zijn ongevraagde mening bespaart.
Dat hautaine, badinerende toontje van de zelfverklaarde expert zit niemand op te wachten. Wat een kloothommel... |
Weg met die kuthollander
|
tja, de waarheid kan steken he...Peter en goudbever!!
|
Citaat:
U houdt blijkbaar van belgische clichés die op mij al lang geen indruk maken. Groot-Nederlander en fier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Peter en Goudbever, zijn precies 2 duivels in een wijwatervat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat moet ik anders? :magniet: |
Citaat:
sterk... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be