![]() |
Kan De Wever opkomen in Brussel?
Als je Brussel zo wil veranderen dan moet je je daar ook verkiesbaar stellen vind ik, kan dit wel bij de regionale verkiezingen? Dat hij momenteel burgemeester is houden we als bijzaak, we weten best dat hij zal opkomen bij de verkiezingen.
Waar zou Bart De Wever zich verkiesbaar moeten stellen en hoe? |
Citaat:
Als De Wever opkomt, kan dit alleen in Antwerpen. De vraag is eigenlijk te dom om ze te beantwoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
zeker als men wee dat Di Rupo het hier voor het zeggen heeft en die woont niet eens in Vlaanderen. |
Citaat:
Ik zal het je zeggen wat we willen veranderen: de sociale zekerheid. In gans Vlaanderen. D�*t willen we veranderen. Ik zal je een voorbeeld geven wat we niet willen veranderen: het onderwijs. Vlaams onderwijs met Vlaamse centen, beschikbaar voor elke Vlaming, ook een Vlaming in Brussel. Dat is nu al zo; dat willen wij niet veranderen. En de Brusselse politiekers ook niet, want iets anders zouden ze in geen jaren kunnen betalen. . |
Citaat:
2. Om op een lijst te figureren moet hij naar Brussel verhuizen zoals Onckelinx en Reynders. |
En nationaal, kan die dan ook niet in Brussel opkomen? Wat voor land is dat hier eigenlijk? :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig moeten ze (de "tweetaligen") eigenlijk schooien bij de Vlaamse regering. Dat wordt dus een miskraam. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met zijn grote bakkes zal De Zever moeilijk streven in BXL.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooit kon ik stemmen op Dehaene, op Verhofstadt, op Leterme..... alleen ooit op Di Rupo. |
Citaat:
hoe zitten die kiesdistricten nu weer ineen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be