![]() |
Is de God van de Christenen dezelfde als deze van de Islamieten?
Gelovige of niet u hebt hierover toch een mening...... Indien er een God of Iets ergens bestaat of zou bestaan denkt u dat de God van de Christenen en de God van de Islamieten dezelfde is of zou zijn?
|
Tuurlijk. Als de Moslims Jezus als profeet erkennen, vermoed ik dat de Moslims dezelfde God in gedachten hebben als de Christenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Christenen denken hier waarschijnlijk anders over. |
Volgens de islam wel ja, maar dat is maar een verzinsel van ene Muhammad .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook gij zijt dus een zoon van God.. |
Citaat:
|
Ze zijn allebei verzinsels van een loser met veel te veel vrije tijd, dus ik zou zeggen dat hetzelfde zijn :lol:
|
[ Ik mis in de pol de mogelijkheid "ze bestaan allebei niet".
Citaat:
En zeker heb ik een mening over die vraag en mijn antwoord is "ze bestaan allebei niet". |
Citaat:
En zei je eerst niet dat je niet in de God van de bijbel en Allah gelooft ? Of ben je ook bang om voor eeuwig als ongelovige te branden in de hel ? |
Citaat:
|
En Labyrint. Als je in je Poll niet toevoegt "ze bestaan alle twee niet" open ik dus een poll met de zelfde vraag maar dan dus met die derde mogelijkheid.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=19516 |
In de meeste religies is er altijd 1 centrale god, oerwezen, of "alles is 1".
Het ligt gewoon aan het feit dat elke religie dat anders beleefd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat Jezus zijn profeet zou zijn lijkt mij evenveel aanvaardbaar als dat hij zijn zoon zou zijn in de betekenis dat alles deel uitmaakt van die grote eenheid, God, het universum. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be