![]() |
Wie bezit hier een oldtimer ?
Zou dat eens graag vernemen.
Welke wagen ? Zelf aan gewerkt. Ervaring die je ermee had ? |
Ik heb nog een rx7 en mijn zoon meerdere bmw's.
Maar ik denk er aan hem te koop te stellen om plaats te maken. |
Ik begin zo wat kriebels in moto's te krijgen stilletjes aan, nemen ook veel minder plaats in.
|
Citaat:
Met die charleston hebben we een redelijk zwaar ongeval gehad dus die willen we terug operationeel krijgen. |
Citaat:
Je zoon of de Mazda ? ;-) |
Ik begon haast te wenen
![]() Citaat:
Ook heb ik nooit de plaats gehad om mijn moto's te kunnen stallen en ze allemaal bij te houden ... Zo zie je maar. :roll: Zie ook LINK staan er ook wel leuke bij. |
Mijn vrouw is al een old timer. Rijdt nog goed.
|
Mijne paerd is ouder dan 252 jaeren.
|
Heb de mijne in juni afgewerkt.
In september reed er al ene achterop :-( |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Heb onlangs mijn godier genoud kawasaki zien staan waar ik ooit de eerste prijs met heb gehaald op een racing show en die ik destijds heb verkocht aan een fractie van wat die vandaag zou opbrengen. Onderstaande heb ik eigenhandig met kleuren op staal en in 2componentenlak exact nagemaakt. Uniek en exact; je kan dat niet meer kopen. |
Ik heb er helaas niet de plaats voor.
Anders zou ik wel interesse hebben in laat jaren 60 en vroeg jaren 70 Bertone ontwerpen. Misschien te wijten aan mijn "jeugdige strip-passie" voor de reeksen "de mini-mensjes" en "Yoko Tsuno" Misschien eens een partner zoeken om mee in zee te gaan. |
yep, eentje van 26 jaar, vorige maand net ingeschreven als OT.
|
Mijn auto is een jaartje oud, mijn puchie 44 jaar oud.
![]() |
Een Italiaans bakske met een zotte stier op. Van 1989 en de vele paardjes hebben amper 7000km moeten lopen. Staat al heel lang onder haar doek en is 1 van mijn beste investeringen geweest :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be