![]() |
Politie wil flitsen vanuit helikopter
Politie wil flitsen vanuit helikopter http://www.nieuwsblad.be/article/det...31106_00826702
Het kostenplaatje van de helikopter bekostigen met de snelheidsovertredingen ?? |
Aprilmop in november ?
|
Citaat:
Ik heb er niet echt een probleem mee mocht men dat doen, flitsen vanuit een heli. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ze niets doen aan de bestaande infrastructuur zakt de gemiddelde snelheid toch steeds meer door het steeds toenemende verkeer ? Citaat:
|
'k wil wel eens weten hoe ze die camera gaan kalibreren/valideren? 8O
|
Sjezus, wat in en in triest.
Flitsen = geld in het laatje. |
Ze kunnen hun helikopters nog niet deftig onderhouden en met moeite laten vliegen en nu zouden ze er mee gaan flitsen :D Een dag niet gelachen met de politie = een dag niet geleefd :twisted:
|
Citaat:
Moeten we niet eerder opteren voor een gescheiden verkeer? |
Citaat:
|
Komaan, nu ook nog constant helikopters boven de ring.
De omwonenden gaan er blij mee zijn. Heel milieuvriendelijk en efficiënt moet ik zeggen. Dit klinkt als een 1 april grap gewoon! |
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben al de trajectcontroles waarbij ze zo goed als niks moeten doen om het geld te doen binnenstromen en nu gaan ze nog peperdure helicopters inzetten ook. Hoe lang gaan we dit soort onzin nog blijven pikken? |
Citaat:
In Duitsland geldt volgende tekst: Citaat:
|
|
Citaat:
Eigenlijk ben ik eerder geneigd een strikt en stringent repressiebeleid aan te moedigen in plaats van vele miljoenen te investeren in drempels, vernauwingen, asverschuivingen e.d. Ik vind het veel toepasselijker uit te gaan van "wie niet horen wil, moet voelen". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, men moet zich echt eens gaan bezinnen over de snelheidsregimes: ook verhogingen, van bvb 50 naar 70, zijn voor mij perfect mogelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be