![]() |
wegwerpouderen
Zijn wij nog mensen of worden wij beesten,de ouderen problematiek,beslist door onmensen!
lees en geef uw antwoord! http://www.seniorennet.be/Magazine/a...-en-85plussers |
Tja, kijk, als je met economen en economisch beleid zit dat geen onderscheid kan maken tussen geld en middelen, met een bevolking die vaak lucratieve postjes heeft bij niet-productieve processen, en met machtsverdelingen waarbij sommigen opereren met middelen die ze in nog geen 1000 jaar luxeleven kunnen opdoen, dan zal er worden bespaard op de kruimeltjes die naar beneden vallen.
|
Geen wonder dat ze euthanasie zitten op te hemelen.
|
Gaan we zo'n oudje van 85 dat uitgezaaide kanker heeft helaas, nog voor een weekje een ruilhart geven ?
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik betaal die paar beestenwagens wel om de voorstanders van dit voorstel daar te liquideren. |
Is al "dood"gediscuteerd in deze draad.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U kan uw ziekte betalen, wat is uw probleem? |
Citaat:
|
Citaat:
Is het mijn voorstel? Citaat:
Laat toch enkele werklozen met een zuinig innovatief één persoonsgaskamertje rondrijden en aanbellen of er niet een oudje te vergassen is. Kunnen ze thuis blijven wonen. |
Citaat:
Dus ja, het is uw voorstel. Citaat:
En ja, ik zie wel een combinatie. Een electrische bestelwagen met een "last wish" kamer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be