Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Oproep aan baby in varkenskot!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=193924)

Graziëlla 8 november 2013 00:40

Oproep aan baby in varkenskot!!!

Vele jaren geleden hoorde ik over een boerin van een klein ouderwets boerderijtje die bevallen was terwijl ze aan het werken was in het zwijnekot. Het ging allemaal snel, en voor ze het wist begon een van de zwijnen zelfs te knabbelen aan het kind. Het zou daardoor enkele vingers (of waren het tenen?) verloren hebben. Ik heb dit al vele jaren geleden gehoord van een babbelaar uit de streek, en was nooit ingegaan op details, maar bij nader inzien ben ik toch geïnteresseerd over het hoe, waar, wanneer en waarom? Bent u het kind die vele jaren geleden tussen de zwijnen ter wereld kwam, gelieve het mij te laten weten!! U kunt via PB contact met mij opnemen. Uw privacy wordt gerespecteerd, ik bedank u bij voorbaat!!!!

meneer 8 november 2013 01:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla (Bericht 6876423)
Vele jaren geleden hoorde ik over een boerin van een klein ouderwets boerderijtje die bevallen was terwijl ze aan het werken was in het zwijnekot. Het ging allemaal snel, en voor ze het wist begon een van de zwijnen zelfs te knabbelen aan het kind. Het zou daardoor enkele vingers (of waren het tenen?) verloren hebben. Ik heb dit al vele jaren geleden gehoord van een babbelaar uit de streek, en was nooit ingegaan op details, maar bij nader inzien ben ik toch geïnteresseerd over het hoe, waar, wanneer en waarom? Bent u het kind die vele jaren geleden tussen de zwijnen ter wereld kwam, gelieve het mij te laten weten!! U kunt via PB contact met mij opnemen. Uw privacy wordt gerespecteerd, ik bedank u bij voorbaat!!!!

Ik ken die boerderij, die zijn gestopt met zwijnen kweken en landbouw, en de zoon heeft van de boerderij een hoerenkot gemaakt, waar ook drugs te koop zijn ! En die zoon...dat is dat kind waar gij van spreekt ! Hij heeft twee vingers af aan zijn linkerhand ! Zijn naam is Albert. Den Beirre voor de vrienden en klanten. Ik kan u het juiste adres geven als ge wilt !

Universalia 11 november 2013 07:07

Is dat die clown die niet toekomt met 75000€ misschien? :lol:

Dutch_Strawberry 11 november 2013 08:51

Welk ongelofelijk lomp mens gaat nu tussen de zwijnen staan wetende dat ze hoogzwanger is en de bevalling op ieder moment kan gebeuren???

meneer 11 november 2013 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6880856)
Is dat die clown die niet toekomt met 75000€ misschien? :lol:

Die ex- zwijneboerderij is in Laeken in elk geval...Nu wonen daar enkel nog misdadigers.

Demper 11 november 2013 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6876467)
Ik ken die boerderij, die zijn gestopt met zwijnen kweken en landbouw, en de zoon heeft van de boerderij een hoerenkot gemaakt, waar ook drugs te koop zijn ! En die zoon...dat is dat kind waar gij van spreekt ! Hij heeft twee vingers af aan zijn linkerhand ! Zijn naam is Albert. Den Beirre voor de vrienden en klanten. Ik kan u het juiste adres geven als ge wilt !

:rofl:

Aarchzstvwqmrmbtvnpq 11 november 2013 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6876467)

Dat was waarschijnlijk niet echt het antwoord waar Graziëlla op gehoopt had. ;-)

meneer 11 november 2013 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq (Bericht 6881388)
Dat was waarschijnlijk niet echt het antwoord waar Graziëlla op gehoopt had. ;-)

Ze kan daar anders altijd gaan aankloppen als ze wil, misschien hebben ze wel een job voor haar !
Graziëla , wa zegd'ervan ? ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be