![]() |
ai, oei aiaiai, wat gaan ze hier weer janken
|
BDW heeft nu al laten verstaan dat hij kandidaat premier wil zijn.
= peilingen t.v.v. NVA gaan omhoog. De'n Berre vraagt meer centen. = peilingen t.v.v. NVA gaan omhoog. De PS, Open VLD en andere gatlikkers zeggen niet JA maar ook niet NEEN. = peilingen t.v.v. NVA gaan omhoog. Ik vermoed dat tegen het zover is en de verkiezingen er zijn dat NVA nog pakken hoger gaat scoren dan de peilingen. Als ze dan slim zijn en met een kleine partij in zee gaan hebben ze het voor het zeggen. En dan maar dromen van een splitsing van dit kutland. En dat de Walen dan maar in hun eigen kloterij blijven zitten. Ze mogen dan de'n Di Rupo naaien (die heeft dat toch graag). |
Super!
Misschien topic titel veranderen? |
Citaat:
|
:cheer: :cheer: :cheer::cheer: :cheer::cheer: :cheer::cheer: :cheer::cheer:
Schitterend! Dat de trado's maar eens een goed pandoering krijgen. Ik wil Beke, Rutten en Tobback hun smoelke eens zien na de verkiezingen. Den Elio zal nog wat botox moeten bij laten spuiten om weer voortreffelijk voor den dag te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De beer is nu de bossen in. Dju |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
ai, oei aiaiai, wat gaan ze hier weer lachen
|
Citaat:
Die Vlomse "ondernemerkes" hé. Niet veel succes gekend, tot hiertoe, zeker man. Probeer dan eerstens Maggie es. Da's pas e wuf mi pak oane. |
Citaat:
'K ben al begonnen. Het "ondernemerke" gaf de aanzet. |
Citaat:
|
Citaat:
Samen met SP-A en Groen gaat O-VLD nu op de Belgicistische toer. Samen 30%. Dat zijn dus windeieren.Daar komen geen kuikens van. |
Citaat:
|
*knip*
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder niet veel succes neen :cry: Gelukkig dankzij een stom goed gelovig wicht van straat geraakt :) En ze mag zelfs nog gezien worden :-D Ik prijs mezelf nog elke dag gelukkig ;) Natuurlijk hebben we ook nog de jonge naieve breezersletjes in de carré en andere snobdiscotheken :D En hey niet verlegen zijn, voor enkele honderden euro's hebt ge ook een gewillig fotomodel in uw bed ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be