![]() |
Ijzerbedevaart back to the roots?
Citaat:
bron: www.cedricvloemans.be 28-08-2004 |
De enige en de echte , iedereen welkom , niet racistisch , we gaan der ook zijn ;-)
|
Citaat:
soep zonder balletjes, patatten zonder zout, chil con carne zonder paprika... De enige echte wordt de Ijzerwake ! |
[size=6]neen : terug naar af !![/size]
|
wat ga je doen nello met een belgische vlag zwaaien of een europese ?
|
Terug naar af? Bedoel je naar de glorieuze tijd toen de Belgische vlag nog op de poort stond naast de Vlaamse? (tot ergens in de jaren '50)
|
neen, foundation, ik denk tien jaar dáárvoor...
|
Citaat:
|
lol
|
Citaat:
|
en dit bedreigde onze levensnormen natuurlijk niet:
![]() ![]() |
Ik hoop dat die tradities verwaarloosd worden door de volgende generaties.
Of organiseer eens een gabberfuif op die IJzerwaeke! |
Citaat:
Ik meen te mogen stellen dat Adolf een dikke amateur was in genocidekunde in vergelijking met uw "geallieerden in het oosten". Pittig detail: Die "geallieerden uit het oosten" hebben tegen uw eigen volk een koude oorlog gevochten van 60 jaar waarbij ze de absolute repressie achter het ijzeren gordijn zeker niet schuwden met miljoenen doden, weggevoerden en verkrachten... DDR, Polen, Roemenië, Joegoeslavië, Baltische staten, Witrusland, Oekraine, Laos, Cambodja, Vietnam,... enz enz... Dus: volgens uw logica is eigenste uw volk 60 (zestig) jaar lang "collaborateur" geweest???? Tja... iedereen mag uiteraard zijn mening hebben hé. |
goed, we zullen Hitler danken voor zijn hulp in de strijd tegen het communisme. Vertel eens, hoeveel deportaties heeft Stalin hier doorgevoerd?
|
Citaat:
8O Wil jij hier beweren dat Hitler een heilige was omdat hij vanuit Buiten-Mongolië geen enkele maar dan ook geen enkele jood heeft laten deporteren?:roll: |
heb ik ergens gezegd dat hitler een heilige was? in tegendeel!, lees aub alles goed, alvorens je commentaar op mij levert!
Ik ben zowel tegen Hitler, als tegen Stalin, maar ook tegen diegenen die voor Hitler vochten tegen diegenen die tegen Hitler vochten. |
nondedju, ik was van plan te gaan, ook naar de N-VA schuur rechtover de site. Maar zit hier met 39° koorts. geveld voor het Vlaamse vaderland....
Ik verwacht dan ook dat de andere N-VAers de honneurs waarnemen, en dan verslag uitbrengen. |
Racisten en Vlaams Blokkers naar rechts (IJzerwake)
Alle andere anti-racisten naar links (IJzerbedevaart) |
Citaat:
Eindelijk het licht gezien? Of moet jij van jouw arts bij wijze van therapie 1 keer per dag één zin lapidaire waarheid neerpennen teneinde het contact met de werkelijkheid niet volledig te verliezen? |
en hij meent het nog ook...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be