![]() |
RVA telt meer bruggepensioneerden dan tien jaar geleden
Et kaat koet.
Al 20 jaar weten ze wat ze moeten doen, al 10 jaar is het heel dringend. Wat bezielt in hemelsnaam die oude machtspartijen? Ach, het gaat maar om het welzijn van onze kinderen. De volgende generatie. (bemerk dat men moedwillig niet de nieuwe benaming gebruikt) titel: RVA telt meer bruggepensioneerden dan tien jaar geleden Gebruik brugpensioen nog altijd niet omlaag link: http://www.standaard.be/plus/ochtend/27 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) et alors ? Maakt dat het minder erg voor onze kinderen en kleinkinderen? gvd ! Edit: dat klink misschien bombastisch: zo erg voor onze kleinkinderen. Maar bekijk het zo: ik heb liever een staatsorganisatie die een veel kleinere staatsschuld heeft, zodanig dat de boel wat gesmeerder kan lopen. Nu moeten onze verkozenen bijna wekelijks op zoek gaan naar leningen en tegelijk op zoek gaan naar belastingen om de rentes op die leningen te betalen. Ik zie liever een meer fleurige toekomst voor hen: minder belastingen, een zekere sociale zekerheid, zodat ze tenminste sociaal kan blijven. . |
De piek van bruggepensioneerden is er NU.....zoals verwacht.....De bruggepensioneerden van 5 jaar geleden,die nog niet in "officieel pensioen" zijn,staan nog in de stats nietwaar?
De toekenning van nieuwe bruggepensioneringen kan niet anders dan afzwakken gezien de grootste leverancier van nieuwe bruggepensioneerden,onze industrie ,zelf aan het afsterven is....dus dat komt in orde.... We moeten er door :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is gewoon je eigen schuld, want jouw partij is voorstander van al deze maatregelen. Je weet dat ik al heb voorgesteld hier op dit forum aan alle bruggepensioneerden en werklozen zich morgen bij N-VA te melden, want jullie hebben werk voor iedereen. Het zijn nochtans de bedrijven die bij vroegere sluitingen vragende partij waren om het brugpensioen in te voeren, omdat ze wisten dat mensen boven de 55 jaar geen enkele kans meer maakten op de arbeidsmarkt. Terwijl je weet dat enkel de meer winst voor hen telt. Het steeds meer winst principe kent geen grenzen en zeker geen taalgrens. Met jouw instelling zal je in je leven nooit gestaakt hebben, maar wel altijd de vruchten mee geplukt en lekker opgegeten. Onder het motto, laat anderen de kastanjes voor mij uit het vuur halen, dan zijn ze nog lekkerder en ik verbrand mijn vingers niet. |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
:clapping: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het sprookje dat bedrijven met een loonlasten verlaging gaan blijven is al een decennia oud sprookje. Geld tart alle natuurwetten, het vloeit bergop. Dat het dat doet heb ik zelfs geen moeite mee, maar verwijt de mensen die een beetje geld zuur verdienen niet dat zij de oorzaak zijn van de tekorten. Dat zijn degenen waar jullie baas van zegt dat zij zijn baas zijn. Ik ben trouwens nog steeds in blijde verwachting, hoeveel centen er nodig zijn om jullie plannen te verwezenlijken en waar jullie het "concreet en transparant" uitgelegd, gaan halen. |
Citaat:
Nu goed, Na Brussel is Wallonië de armste regio van Europa met weinig bedrijven met meer dan 100 werknemers. Het zijn in die bedrijven dat de brugpensioenen "uitgedeeld" worden. Trouwens, de Vlaamse partijen hebben het brugpensioen hervormd maar Di Rupo wou uitzonderingen voor bedrijven in moeilijkheden met het oog op Arcelor Mittal. Dankzij deze uitzondering van Di Rupo kunnen er nu zoveel mensen op brugpensioen (SWT) bij Ford. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-):-):-) |
Ik vind het wel raar dat die mensen van Ford 2 maal langs de kassa mogen passeren,en brugpensioen en een gigantische ontslagpremie.Die ontslagpremie zou naar de staat moeten gaan om daarmee hun pensioen de eerste jaren te betalen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be