![]() |
Miley Cyrus en coffeeshops ...
Ik gaf ze nog een tijdje het voordeel van de twijfel.
Van haar Disney imago afraken is wel prima gelukt maar is wat ze nu doet beter, I doubt it :roll: Bron Op huidig ogenblik is ze ver gezakt in mijn achting, als ze die al had? Prima (sarcasme) voorbeeld voor de bakvisjes die van haar muziek ende gezangen 'houden' ![]() Echt goed ziet ze er nu op huidig ogenblik ook niet meer uit ![]() |
Wat een afgrijselijk lelijk wijf is dat.
|
Tijdens haar Disney periode zag ze er iets leuker uit en de Hannah Montana afleveringen waren nog niet zo slecht voor de jeugdige kijkers onder ons.
![]() Kan ik mij even niet inhouden om te gillen dat ik het schijt (mijn verontschuldigingen voor de schuttingstaal maar het komt een beetje begrijpelijker over dan, niet?) heb aan drugsverslaafden en alles wat daar met te maken heeft. :roll: Der Untergang! |
Citaat:
|
Puriteinse moslim.
|
De oude zakken hier van dienst, denken weer commentaar te moeten geven.
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik dat allemaal zie dan ben ik blij dat mijn kinderen zoals Ian Thomas geworden zijn.
|
Citaat:
|
Ik zie het probleem niet echt. Persoon bezoekt Amsterdam. Persoon bezoekt er een coffeeshop.
En nu Syrië? |
Citaat:
|
Miley Cyrus is een heet sletje.
|
I don't give a suckfucking pissshit !!!!
|
|
|
Ik ben geen Miley Cyrus fan , maar eerlijk:
Ze zoekt aandacht , en krijgt die daar ze beroemd is , I don't give a suckfucking pissshit !!!! |
Ik ben er ook geen fan van hoor maar wat mij wel stoort is dat ze het 'jeugdige' publiek dat naar haar rommel zit te luisteren wel op slechte gedachten brengt.
Ik zou toch liever op een andere manier beroemd zijn maar ja dat is natuurlijk wel weer mijn persoonlijke mening daarover. Ergens koesterde ik nog de hoop dat de nieuwe 'garde' (jeugd van tegenwoordig) zijn/haar verstand zou gaan gebruiken en inzien wat er in deze wereld allemaal fout loopt of wat niet door de beugel kan. Ik heb mij vergist in die 'garde' ze gaan avec Vitesse lumière richting Der Untergang. Verder zal het mij ook een worst wezen hoor. :roll: toch nog even dit Sorry, maar bij mij kon die haar prijs al terug inleveren. :evil: |
Het zoveelste deel van de rommel dat de Verenigde Staten dagdagelijks over de wereld uitstort. Zum kotsen.
|
Ze weet de aandacht naar haar toe te sleuren ,
dat valt niet te ontkennen , maar voor de rest .... Hoe zou het zijn als ze plots niet meer "in" is ?? Dat die een award krijgt , en voor wat ?? Verder: Je kan de jeugd ook niet meer opsluiten , gegarandeerd koekenbak ; maar opvoeding kan inderdaad veel doen , maar nog niet alles !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be