![]() |
De wees-uzelf-NIET draad:
Ik lust chocolade , ik wil er zelfs uw schoonmoeder voor .... :D
Ik freet friet met mayo :D Ik ga dagelijks naar de kerk , en mis ik er eentje , doe ik er de volgende dag zelfs 3 :D Ik stem Groen :D Ik hou van McDonalds , Quick e.d. :D Vangheluwe is toch een fijne kerel :D Ik heb een rolls Royce :D Ik heb een paleis met 20 badkamers met een diamanten bubbelbad , gouden WC's , elke slaapkamer heeft ook een keuken + zwembad :D enz .... |
:lol:
Ik ben een alleenstaande en ik heb nog nooit gewerkt. Ik drink de ganse dag Cara-pils, ik lig urenlang lui in de zetel terwijl ik het parochieblad lees: Kerk en leven. Verder heb ik geen hobby's noch vrienden. Ik snoep ook héééééééééééél veel, ik eet nooit zelfbereide maaltijden. Nooit zou ik kinderen op de wereld willen zetten: ik haat kinderen! Ik woon in een bouwval waar ik nog nooit in gepoetst heb. De spinnenwebben hangen hier overal en de vloer is lekker smerig en vies. Toch ben ik zielsgelukkig. :-D |
Dit is nu echt het soort onzin dat ik HAAT.
|
Citaat:
Hard werkende vrouw die graag poetst, kraak proper is en gezond kookt. Toch bent U ongelukkig en heb nog niet de ideale geile sloeber gevonden waarmee U Uw vurige kinderwens wil invullen. |
Citaat:
Zij meten ons mannen aan, dan een gebrek aan inbeelding te hebben en of duidelijker, hun dubbelzinnigheid niet te begrijpen.:-):-):-) |
Ik haat kinderen.
Oh wacht. |
Ik ben gelukkig getrouwd en woon in een grote villa.
Ik heb een jacuzzi en daar zit ik iedere avond een half uur in terwijl een knappe boy me roze champagne inschenkt. Daarna slaap ik op mijn heerlijke waterbed. En het mooiste van al? Ik moet die jacuzzi nooit proper maken en mijn bed nooit opmaken, dat doet mijn boy :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
triestig he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zoveel schulden dat ze me niets kunnen afpakken, want alles wat ik nu mag gebruiken is niet van mij. Heerlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vraag ik me ook af eigenlijk. |
Hard aan 't werk, zoals elke dag....
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be