![]() |
'Verhofstadt blaft tegen de maan'
In Nederland is commotie ontstaan omdat de conservatieve VVD-politicus Mark Verheijen heeft gezegd dat Guy Verhofstadt gevaarlijker is dan Marine Le Pen. De eurofielen bedreigen Europa, volgens hem. Oud-eurocommissaris Frits Bolkestein is Verheijen bijgevallen.
Citaat:
Inmiddels heeft Verheijen excuus gemaakt. Maar het voorval tekent de sfeer in de ALDE, de Alliantie van Liberalen en Democraten voor Europa, de liberale fractie in het Europees Parlement. Hoe stevig zit Verhofstadt daar als fractieleider? |
Verhofstadt ... de man die sinterklaas speelde met het geld dat Dehaene had gespaard .... die zal als een zielig man de geschiedenis ingaan.
|
Citaat:
Citaat:
|
Daar zijn we dan mooi klaar mee. Een Hitlertje in de EU. Dat kan nog wat worden als deze gek op een EC plek komt te zitten. Dan heeft Mark Verheijen degelijk gelijk. Ik zou nooit mijn excuses hebben aangeboden. Als je niet tegen de hitte kan moet je niet met (politiek) vvur spelen.
De man is een volldeige blaaskaak. Dit is erger dan communisme. |
Marine Le Pen is een volstrekt krankzinnige kut.
Guy Verhofstadt is skeletloos gespuis. |
Verhofstad, is dat die gast die 2 keer verkozen is geraakt dankzij de beloften om werken weer aantrekelijk te maken en daarna de belastingen verhoogde en belgie verkocht.
Zo ongeveer wat tRutten nu ook weer probeert? |
Verafstoot is idd een gevaarlijk ventje.
|
Citaat:
Ik heb me in een ander draadje ook al eens de bedenking gemaakt dat er "aan het hoofd van Europa" misschien best eens wat euro-sceptici zouden moeten komen.Dat zullen geen "destructieve" mensen zijn zoals men ons in "Eurofiele" middens zou willen laten geloven,maar mensen die "Europa" op de juiste maat zouden snijden voor deze generatie... Wat VHFSTD betreft,de huidige Belgische Regering is ZIJN mesthoop van rond het millenium nog steeds aan het opkuisen...)Ik wil het dan nog niet hebben over zijn oproepen tot interventionisme bij de buren van Europa,die mede in Libie tot een ramp geleid hebben.....hem passen stilte en contemplatie in zijn villa in Toscane.... |
Citaat:
Het verdrag dat dan door de andere lidstaten ondertekend werd, was dus van meet af aan ongeldig. |
Verafstoot heeft samen met pedofiel Daniel Cohn-Bendit een boek geschreven. Ongeveer de twee grootste blaaskaken van het EP.
|
Citaat:
|
Citaat:
Belangrijke ethische dossiers werden opgelost, er kwam een belastingsvermindering + 200.000 jobs! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Bolkestein is de slechterik uit een of andere B movie. |
Citaat:
|
Verhofstadt is de grootste volksverrader die Vlaanderen ooit heeft gekend. Dat heb ik al vaak gezegd en dat mag men blijven herhalen. Als iemand als Yves Leterme een verademing was tegenover Verhofstadt, wil dat niet zozeer iets zeggen over Leterme, maar veel meer over welke schoft Verhofstadt was...
|
Citaat:
Mevrouw Le Pen heeft nog niet eens de kans gehad iets verkeerd te doen.... Dus in zekere zin slaat de bewering wel ergens op. Dat komt misschien nog wel :mrgreen: |
Een in- en in verdorven en bedorven individu.
Maar het hele Europarlement stinkt. Afgedankte politici hebben er hun rechterhand voor over om er te mogen gaan graaien. Er worden zelfs processen over gevoerd om er maar te mogen belanden. PvdA contra PvdA. De graaipartij in optima forma. Maar: lees dit verslag. http://daskapital.nl/2013/11/europa_lol.html |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be