![]() |
Duitse leraars verdienen meer!
Duitsland, gidsland?
Misschien wel... Laten we daarbij niet vergeten dat het al weer een tijdje geleden is dat we een ambtenarendraad gehad hebben. Wie echt het onderste uit de kan wil moet zien in Luxemburg een lerarenjob vast te krijgen.... http://www.vacature.com/blog/waar-ve...m_content=geld |
Tegenstanders van een belgische boedelscheiding halen als non-argument vaak de "En we zijn al zo klein"-klaagzang aan.
Een blik op Luxemburg volstaat inderdaad om dat "argument" van tafel te vegen. |
Ik ken best wat leerkrachten. Er woont er zelfs eentje bij me. Over hun loon klagen ze niet echt, wel over hun jobinhoud.
Er zomaar loon tegen aansmijten waar dat niet echt hoeft, lijkt me een bizarre manier om hun problemen te beantwoorden. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 91993 |
Citaat:
Ook voor het niveau waarop een stevige sociale zekerheid gebouwd kan worden !! Daar is helemaal geen niveau van een middelgroot of middelklein land voor nodig. . |
Citaat:
|
En terecht dat ze relatief goed verdienen . Ze hebben namelijk een van de meest belangrijke beroepen.Wel ben ik van mening dat het salaris van docenten meer móet afhangen van de manier vab les geven. Maja, hoe ga je zoiets meten...
|
Andermaal een bewijs van de inefficiëntie van de Belgische staat. Een hogere belastingsgraad in België, leidt tot minder return. Lagere lonen, lagere werkloosheidsuitkeringen, lagere pensioenen, meer schuld, minder voorzieningen, slechtere wegen, langere files, ... maar geen probleem: u mag er onder di Rupo II nog meer belastingen voor betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan er overal zonder gezeik in 3 talen terecht en ze zijn niet opgescheept met 3 regeringen, omdat de ene Letzeburgs, de andere Duits en nog een andere Frans spreekt. Daar hebben ze het niveau van "het niet verdelen en splitsen". |
Citaat:
En zonder gezeik kan je in Brussel en in Wallonië praktisch eigenlijk alleen maar in één taal geholpen worden. . |
Citaat:
Maar ALLE kinderen moeten er wel Frans en Duits leren. Alleen in België is het mogelijk dat Franstaligen afstuderen zonder enige notie van de taal van de meerderheid van de Belgische bevolking. |
Citaat:
Wat kan je daar tegen hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Les Flamands surreprésentés au top des entreprises belges. Dat de Vlamingen 75% van de welvaartscreatie en 82% van de export voor hun rekening nemen schijnt hen totaal te ontgaan. |
Citaat:
. |
Citaat:
Uit de Wiki: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be