![]() |
Terugkeer Navid ...
Citaat:
"Desnoods illegaal" zitten de meeste van dat type hier dan niet illegaal? 'Uitwijzing mislukt dus'. :roll: |
Het is het recht van elke mens te gaan en te staan waar hij wil.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
U bent er vlug bij, Jack!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht even te lezen 'Terugkeer Nvalid'... Helaas.
|
Citaat:
Plus het is een Afgaan, product van inteelt en het eerste wat hij zal doen als Belg is trouwen met z'n nichtje uit het thuisland en heel z'n inteelt familie overbrengen. Daar zitten we echt niet op te wachten hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet Navid nu al weer op de loop. Wie heeft hij nu aangevallen omdat ze zijn moeder beledigd hadden?? Heeft het slachtoffer het overleefd?? Ja, dat is zo bij hun de mode he. Enkele jaren geleden heeft zo n'en Navid op de rontonde in Melveren(Sint-Truiden) zijn vriendin neergestoken(apothekeres uit Landen), mevrouw had het aangedurfd de relatie te beeindigen, ja zo gaat dat in die cultuur hé. Met mannen als Navid is onze maatschappij terug spannend zou ik zeggen. Navid kan ons alvast meer uitleggen over de nakende Sharia-wetgeving die volgens een Waals politieker toegepast zal worden als ze eens in de meerderheid zijn.
|
Waar haalt die man eigenlijk het geld vandaan om zich nog een Belgische advocaat te kunnen veroorloven?
|
Citaat:
Commercieel niet slecht. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is een heel domme advocaat. Mocht ik de belangenbehartiger zijn van Navitteke, ik haal hem hier legaal binnen op zes werkdagen tijd. Zes werkdagen tijd is namelijk het verloop van de overschrijving naar de bank om het PS-lidgeld te betalen voor Navitteke, naar het ontvangen thuis per post van de PS-lidkaart. . |
De allochtonenknuffelaars zullen hem graag zien komen want in linkse middens is die misdadiger zowat heilig verklaard.
|
Als hij Nvalid wordt dan mag hij terugkeren.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be