![]() |
Groeten uit Bologna
Beste Vrienden,
Ik maak u allen de groeten over vanuit het prachtige Bologna. Momenteel wachten we zo'n 8 uur op onze trein naar Brindisi, vandaaruit maken we immers de oversteek naar het zonnige Griekeland. We hebben al heel wat prachtige steden bezocht, zo waren we reeds in Venetie, Milano, Lugano, Tereno, Sankt Gallen, Keulen,... Nog een tweretal weke en dan weer voet op belgische bodem. Niet dat ik ernaar verlang, begrijp me niet verkeerd... Ciao a tutti |
Geduld bewenst
|
GPRS Internet Connection? Stoer!
|
Kan je geen liter spaghettisaus uploaden en doorsturen, de mijne is op.
|
Verlang je niet terug naar het mooie Roeselare?
Ahh, dat Roeselaars bloed dat door mijn aderen stroomt! |
Ook uit Roeselare :-)?
|
Oh nee, ik ben geboren en getogen Herentenaar en Leuvenaar.
Maar mijn ouders komen allebei uit Roeselare en zowat mijn hele familie woont rond die streek. Ik ben dan ook perfect tweetalig (West-Vlaams en A(B)N- of wat daar voor moet doorgaan in het Leuvense) |
:thumbsup:
Roeselare Boven ;-) |
Citaat:
|
Mwa, met de wagen in 't stad rondrijden is sowieso ambetant, je bent het beste af te voet :-)
|
Roeseloarenoaren... je zie gieder van den boeren buuten :p
|
]
Roeselare hart van West-Vlaanderen.Ben sebiet weg naar California een bezoekje aan LA,Las Vegas,San Francisco en Yosemite national park.Aah de beutermarkt,'t hof van 't henneken,de nieuwmarkt. |
Ik zweer het, die West-Vlamingen zijn overal. Aan de top van zoveel bedrijven staan West-Vlamingen. En toch nog relatief bescheiden. Wat een schril contrast met die Antwerpenaren.;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vin julder toch wel hjeistihe hast'n wé! :d
|
Citaat:
School:skole hand:ant hond:oent hulpagent:gulpagent:oops: |
roeselare ruled, nu ook vanuit olympus Griekenland ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be