![]() |
Voor welke De Clercq zou u stemmen ? Staf of Matthias ?
Als u zou moeten kiezen tussen beiden wie zou u kiezen.
Beiden zijn Oost-Vlamingen maar de politieke tegenstelling tussen beiden kan niet groter zijn. Matthias is extreem progressief, liberaal, anti katholiek en anti nationalistisch. Staf is een echte Vlaamse volksnationalist, conservatief, katholiek en solidarist. Een grote Vlaming. |
Zet misschien Stefaan De Clerck er ook tussen.
|
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Wat een verschil ook op foto:
|
Bijna on/off topic.
Citaat:
"Stafke, pas op!" Maar Stafke paste niet op. |
Ik heb anti-kaloot gestemd.
En nu mankeer ik nog te kunnen stemmen voor de onnozelste poll van gans het jaar op dit forum. . |
Citaat:
|
Citaat:
bij de weg: heb je het nieuws gezien vandaag: men reclameert dat zieken en gehandicapten uitgebuit worden door sektes. Doet me denken aan gebruiken als 'kaarsen aansteken', 'geld in offerblokken gooien', 'duiveluitdrijvingen (tot in het parlementsgebouw door Blokkers)', mirakels, cultes zoals begrafenisplechtigheden in kerken waarbij men voorhoudt aan de nabestaanden dat dit deugd gaat doen aan de overledene ..... (ik zwijg voorlopig wel over dinges als Trappist en Westvleteren die ergens wel bewijzen dat er iets goddelijks bestaat, en niet in de hemel maar wel hier op eerd.) . |
Matthias De Clerq? Is dat niet die pipo van de betoging tegen de regeringscrisis die op een anti-Vlaamse betoging is uitgedraaid? (doelbewust?)
|
Daar nen dooie nie veel kan aanrichten en een blauwe de hele samenleving in de afgrond kan storten...
Ook, morbide curiositeit. |
Citaat:
|
Citaat:
Plus, je weet waar je aan toe bent. Een eerlijke politieker, maak dat mee. Een blauwe zou zijn moeder verkopen, dat weten we allemaal. |
Citaat:
|
Is de Staf niet dood? Mijn stem heeft hij, die zombie-Staf!
|
Citaat:
|
Als ik moet kiezen tussen een gelovige en een niet-gelovige, wordt het de niet-gelovige.
Mensen met een mentale handicap geef je nu eenmaal geen machtspositie. |
Citaat:
|
Staf had indertijd niets in de pap te brokken dankzij de NSDAP. En Mathias heeft het evenmin door de PS.
|
Wat een bevraging is me dat? Max,tja........
Wel leuk dat in dergelijke instellingen, ook reeds internet voorzien is. Voor Maximiliaan bakt men er bratwurst, en bereidt men sauerkraut. Waarschijnlijk door het Sint-Maartenfonds gesponserd. Opvang van oud-gedienden. |
Op geen één van de twee. BLANCO :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be