![]() |
De Wereld vergaat: paranoiadraadje
Beste forummer,
Maakt u zich zorgen om de toekomst, maar dan op een serieuzere manier dan dat de perikwateerde pensioenen van de muziekleraars een gat laten in de begroting? Wat vreest u? Hyperinflatie? Bestormen van de winkels, zoals in Argentina niet zo lang geleden? Een monetaire defolte? Serieuze economische schokken die het infrastructureel weefsel van Europa beschadigen en zo tekorten van voedsel, geneesmiddelen, water, electriciteit veroorzaken? Verregaande sociale radicalisering? Knokploegen zoals in Griekenland nu? En hoe bereidt u zich voor? Hamstert u conserven? Leert u vissen en jagen? Primitieve handvaardigheden? Houdt u uw geld onder de matras? In dit draadje kan jij zonder weggelachen te worden gerust uw diepste paranoide reflexen uiten, alsook de manier waarop u ermee omgaat. Het mag, maar moet niet, gerationaliseerd worden. 1 regel: geen islamgedoe. Overtreders wordt het zwijgen opgelegd met computerscripts. |
Ik denk dat de islam de wereld gaat overnemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
Ik ontwerp dodelijke valstrikken die enkel toeslaan als er moslims passeren.
|
Citaat:
LOL |
Citaat:
Of giet circe die wijnflessen leeg over die kippen (die nog steeds verpakt zijn)? |
Virussen ontwikkelen die je steriel maken; alleen eten van varkensvlees helpt.
|
Ik heb een prima manier om toiletpapier te hamsteren en evt. te vervoeren:
Hele toiletrol afrollen, kartonnetje weggooien en papier terug opvouwen op een oppervlakte van 1 (of twee) strookje(s). Dat hard samendrukken en evt. vacuum verpakken. Neemt zeer weinig plaats in dus makkelijk te vervoeren. Geen dank. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 mosselschelp neemt nog minder plaats in :lol: |
Citaat:
|
paranoia? Gij zoekt ons he makker....
|
Citaat:
|
Citaat:
Met maar 1 mes. Tenzij je een multitool meerekent. Maar toch, beter één hebben en niet nodig hebben dan er één nodig hebben en geen hebben. |
Citaat:
Dat kan geen toeval zijn. |
Citaat:
Die heeft een speciaal mes om zijn gat aan af te vegen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be