![]() |
opgepakte man plande aanslag op koningsdag
www.standaard.be/cnt/dmf20131115_00839656
Als ik dit las dacht ik spontaan aan een van onze kleurrijkste forumleden, uit Diksmuide. Maar bij nader toezien kan dat niet, was in Sint-Niklaas. Zou die vlaamse versie van Anders Behring Breivik hier ook actief zijn ? Zouden we geen head count houden ? |
Aha, er zijn dus toch mensen die iets meer doen dan enkel misnoegd zijn op forums.
|
Koningsdag, wat is dat misschien?
|
Citaat:
Ik heb vandaag wel een vrije dag. |
Citaat:
*Loopt al buigend achteruit. |
toeme, een kans gemist rukkers, hadden ze hem laten doen en gezegd dat het een NVA-lid was...
|
Ik had deze dag gerust willen werken.
|
Kijk, hier word ik nu mottig van.
15 november is toch Rerum Novarum? sinds wanneer is dat KONINGSDAG? Sinds men in Nederland koninginnedag heeft? Moeten wij dan KONINGSDAG hebben? Moeten we ons dan in tricolor hullen, want twee van de drie kleuren is blijkbaar VERBOTEN en nazi-waardig! |
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koningsdag_(Belgi%C3%AB) |
Citaat:
|
Waaaat staat dit in K&K te doen? 8O
|
Het is vandaag ook Feestdag vd Duitstalige Gemeenschap. Valt dat samen doordat de papa van Boedwein met de Duitschers samen heulde ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De werkmensen kennen die verlofdag nu eenmaal niet, zij moeten werken. |
Citaat:
Wij moesten ook gewoon werken op 15/11. En 's avonds op TV hoor je dan iets over het Te Deum. en ja nu weet ik het weer: wij noemden dat vroeger "de dag van de Dynastie" (de dynastie van de Schooiende Scheefpoepers). Waar ik nu dat Rerum Novarum uithaal weet ik niet. Blijkbaar is dat 40 dagen na Pasen? dat is toch OLH Hemelvaart ? |
Citaat:
En Feest van de Dynastie komt mij ook bekender voor als koningsdag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal allicht wel de enige geweest zijn die vandaag heb gewerkt.
Heb er toch niet veel tegengekomen in elk geval. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be