Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Gortere opkomst voor Sinterklaas en Zwarte Piet dan voor Filip en Mathilde (https://forum.politics.be/showthread.php?t=194270)

Witte Kaproen 16 november 2013 16:39

Gortere opkomst voor Sinterklaas en Zwarte Piet dan voor Filip en Mathilde

Men kon er vanmiddag niet naast kijken in Antwerpen .
Duizenden kinderen en hun ouders stonden de Sint en zijn Zwarte Pieten geestdriftig op te wachten.
Dit was werkelijk een echt blijde intrede.

Er was een veel grotere opkomst dan bij het vorige zogenaamde "blijde intrede"van Filip en Matilde en ook Burgemeester De Wever leek vrolijker.

Zoals het bij welgekomen gasten gebruikelijk is in de Metropool, werden Sinterklaas en Zwarte Piet ontvangen op het Schoon Verdiep . :lol:

BBB 16 november 2013 16:43

Kan niet best begrijpen dat De Wever vrolijker was: hier hebben de kinderen tenminste iets aan,. Die blijde intrede van Flip en Til was enkel voor een paar oude van dagen.

De schoofzak 16 november 2013 17:04

Ik hoorde op het nieuws dat op het te deum van de 15° november in Brussel, er bijzonder weinig volk was.
Te deum, ge kent dat wel: de piefen van de kaloten zingen dan ter ere en ter glorie van de Onverkozene. Dat moet nogal helpen zeg, als ze straks het tijdelijke met het eeuwige wisselen.

.

Het Oosten 16 november 2013 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BBB (Bericht 6888859)
Kan niet best begrijpen dat De Wever vrolijker was: hier hebben de kinderen tenminste iets aan,. Die blijde intrede van Flip en Til was enkel voor een paar oude van dagen.

De Wever aapt nu ook al Di Rupo na met zijn strikje. Eerst wil hij de piekfijne afgeborstelde uithangen door zijn Armani-pakjes, nu bootst hij di Rupo na. Toch maar een een nepventje dienen hele De Wever. Klatergoud.

Remi Kastaar 16 november 2013 17:10

Wie daar (voor die dieven uit Laken) gaat staan gapen en met zijn vlagske gaat zwaaien, kan toch onmogelijk iets of wat verstand hebben!?
Wat me ook altijd opvalt is de hoek/richting en hoe ze filmen! maw zoveel mogelijk camoufleren, dat er geen volk is!

BBB 16 november 2013 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6888886)
De Wever aapt nu ook al Di Rupo na met zijn strikje. Eerst wil hij de piekfijne afgeborstelde uithangen door zijn Armani-pakjes, nu bootst hij di Rupo na. Toch maar een een nepventje dienen hele De Wever. Klatergoud.

Het valt me op dat jij nogal veel met uiterlijkheden bezig bent, Stijn Helsen..

Het Oosten 16 november 2013 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BBB (Bericht 6888894)
Het valt me op dat jij nogal veel met uiterlijkheden bezig bent, Stijn Helsen..

Uwe halfgod, de (zeer) Kleine leider, is Stijn Helsen in het kwadraat.

reservespeler 16 november 2013 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6888897)

Als u achter een paar jaar zelf uw nonsens naleest zakt u diep in de grond van schaamte.

BBB 16 november 2013 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6888897)

Ik heb geen goden, zelfs geen halfgoden, Stijn. Ik merk enkel maar op dat uiterlijkheden bij jou een speciale voorkeur hebben. Ik hoed mij voor wie belang hecht aan uiterlijk vertoon en zeker voor wie daar consequentie op maatschappelijk en inhoudelijk gebied aan toekent.

Het Oosten 16 november 2013 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 6888899)
Als u achter een paar jaar zelf uw nonsens naleest zakt u diep in de grond van schaamte.

Hoor hoor wie het zegt! Uw dagdagelijkse prietpraat doe u al zinkend aan de andere kant van de aarde belanden.

En om het in de taal van Voltaire te zeggen:

"De Wever?? Trop chique pour être sincère!"

DucDEnghien 16 november 2013 17:28

"Een gortere opkomst" ROFLOL!!!

Het Oosten 16 november 2013 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BBB (Bericht 6888904)
Ik heb geen goden, zelfs geen halfgoden, Stijn. Ik merk enkel maar op dat uiterlijkheden bij jou een speciale voorkeur hebben. Ik hoed mij voor wie belang hecht aan uiterlijk vertoon en zeker voor wie daar consequentie op maatschappelijk en inhoudelijk gebied aan toekent.

Neen Jacob? Het zal nog niet zijn.

Witte Kaproen 16 november 2013 17:31

Grotere opkomst voor Sinterklaas en Zwarte Piet dan voor Filip en Mathilde

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 6888919)

Inderdaad ,een foutje.
Dit moet een "grotere "opkomst zijn .

fcal 16 november 2013 17:31

Citaat:

"Trop chique pour être sincère!"
De koeterwaalse belgicist aan het werk.

BBB 16 november 2013 17:34

Hoe kom je daarbij, Stijn? Ik zeg zelfs niet dat Di Rupo trop chic is pour être sincère.
Je mag van je vakidiotie geen regel maken. Het komt zo onprofessioneel over.

Het Oosten 16 november 2013 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BBB (Bericht 6888928)
Hoe kom je daarbij, Stijn? Ik zeg zelfs niet dat Di Rupo trop chic is pour être sincère.

Ja maar Jacob, niet iedereen kan zo professioneel zijn als u

U moet een boekje uitgeven: 'Het professionele ABC van BBB'.

BBB 16 november 2013 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 6888924)
De koeterwaalse belgicist aan het werk.

Ze willen Frans kennen en kunnen, maar..... ze gaan er constant mee af als een gieter.

Hypochonder 16 november 2013 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6888931)
Ja maar Jacob, niet iedereen kan zo professioneel zijn als u

U moet een boekje uitgeven: 'Het professionele ABC van BBB'.

Ik stel vast dat uw posts keer op keer aangepast worden en je toch telkens in de stront zakt omdat je door de mand valt.

Het Oosten 16 november 2013 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BBB (Bericht 6888928)

En u moet van uw taalvaardigheden geen regel maken Jacob.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BBB (Bericht 6888854)
Een RobkeV die reclame maakt voor O-VLD? Hoe ernstig moet je dan zijn 'sociale' bijdragen tot dit forum nog nemen. Hij ontmaskert zicheelf als een platte belgicist.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BBB (Bericht 6888854)
Neen, hoor, hij weet alleen nirt hoe hijzijn voorstellen verwezenlijkt krijgt. Dat komt ervan als je denkt dat de franstalige enige invloed van een Nederlandstalige gaat toestaan. Ik wacht nog altijd op de reeks van partijen die een jobkorting door Vlaanderen aan mensen uit Wallonië en Brussel die in Vlaanderen werken gaan toestaan. Zelfs alis de jobkorting niet meer relevant en actueel, zo zegt hij. Maar ik vrees dat dat laatste er enkel gekomen is omdat hij geen andere uitweg meer vond.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BBB (Bericht 6886210)
Ze konden ze niet aanpassen zoals jij voorstelde omdat Vlaanderen zich dan bevoegdheden van Walloniè en Brussel moest toeeigenen en dat zou geen enkele franstalige dulden.
Als dit wel zo was, zou je zonder twijfel de partijen kunnen opnoemen die jouw voorstel aan Vlaamse kant wilden invoeren en welke franstalige partijen daarmee zouden akkoord gaan. Ik ben nog steeds benieuwd. Wat voor mij een moeilijkheid is, kan en moet voor jou een peulschil zijn. Of toch niet?

'k Zal er maar mee stoppen, nietwaar Jacob. En dus, vooraleer iemand op een fout in de spelling te wijzen, eerst uw eigen moedertaal kennen, Jacob.

abramis brama 16 november 2013 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 6888919)

Eh... Ja. Haha. Die heeft twee lettertjes omgewisseld. Haha. Eum... Lol. Denk ik... :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be