![]() |
Gortere opkomst voor Sinterklaas en Zwarte Piet dan voor Filip en Mathilde
Men kon er vanmiddag niet naast kijken in Antwerpen .
Duizenden kinderen en hun ouders stonden de Sint en zijn Zwarte Pieten geestdriftig op te wachten. Dit was werkelijk een echt blijde intrede. Er was een veel grotere opkomst dan bij het vorige zogenaamde "blijde intrede"van Filip en Matilde en ook Burgemeester De Wever leek vrolijker. Zoals het bij welgekomen gasten gebruikelijk is in de Metropool, werden Sinterklaas en Zwarte Piet ontvangen op het Schoon Verdiep . :lol: |
Kan niet best begrijpen dat De Wever vrolijker was: hier hebben de kinderen tenminste iets aan,. Die blijde intrede van Flip en Til was enkel voor een paar oude van dagen.
|
Ik hoorde op het nieuws dat op het te deum van de 15° november in Brussel, er bijzonder weinig volk was.
Te deum, ge kent dat wel: de piefen van de kaloten zingen dan ter ere en ter glorie van de Onverkozene. Dat moet nogal helpen zeg, als ze straks het tijdelijke met het eeuwige wisselen. . |
Citaat:
|
Wie daar (voor die dieven uit Laken) gaat staan gapen en met zijn vlagske gaat zwaaien, kan toch onmogelijk iets of wat verstand hebben!?
Wat me ook altijd opvalt is de hoek/richting en hoe ze filmen! maw zoveel mogelijk camoufleren, dat er geen volk is! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En om het in de taal van Voltaire te zeggen: "De Wever?? Trop chique pour être sincère!" |
"Een gortere opkomst" ROFLOL!!!
|
Citaat:
|
Grotere opkomst voor Sinterklaas en Zwarte Piet dan voor Filip en Mathilde
Citaat:
Dit moet een "grotere "opkomst zijn . |
Citaat:
|
Hoe kom je daarbij, Stijn? Ik zeg zelfs niet dat Di Rupo trop chic is pour être sincère.
Je mag van je vakidiotie geen regel maken. Het komt zo onprofessioneel over. |
Citaat:
U moet een boekje uitgeven: 'Het professionele ABC van BBB'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be