![]() |
Innesto: cd&v'ers zijn massaal het noorden kwijt
Innesto: HET programma dat onze problemen gaat oplossen.
Citaat:
Rijbewijs met punten kan ik inkomen. Schrappen van gratis openbaar vervoer is eigenlijk een regelrechte schande. Iedereen zou gratis moeten rijden als je weet hoeveel geld jij en ik daar instoppen. Dit in fel contrast met de wagen, waarvan de wegen niets mogen kosten en die zoveel mogelijk gepest worden met éénrichtingsverkeer, constante flitsacties, files die niemand wil aanpakken en ga zo maar door. Kilometerheffing? Wat zijn accijnzen juist? Juist, kilometerheffingen waarvoor de meest vervuilende het meeste zal betalen. Dat ze dit durven opperen tart elke verbeelding. En waarvoor? Om in de file over slechte wegen te slenteren? CD&V is zijn verstand kwijt. Bedrijfsautos moeten er nogmaals aan geloven. Waarom? Omdat ja waarom eigenlijk? Ze weten het waarschijnlijk zelf niet. Mobiliteitsbudget wordt leuk. "maximumfactuur voor niet-medische zorgen" ?? Wat bedoelen ze daar juist mee? Wat gaan ze nu weer sponsoren. Pensioen op 65 is realistisch. |
Bla bla bla van een stuurman aan wal
|
Citaat:
|
Ach, OVLD gaat voor Europees president Verhofstadt. Omdat ze weten dat ze geen stemmen en geen aanvaardbaar programma hebben.
Ruttens Tea party toestanden en Buch praktijken willen ze via Europa aan ons opdringen. Onze oudjes moeten kunnen bijverdienen (om te overleven). Of de wijze dat ze justitie zijn aan het verbouwen ten voordele voor we het kan betalen. Vandaar complete ommekeer ten aanzien gewesten. Hopend op steun bij de multinationals. Zodat ze zoals in de VS hun likes-stemmen kunnen voorverkopen. CD&V, De CREMlin man strategie voor VN baas was blijkbaar publiek geheim, zoals alles bij CD&V. CD&V moest op de congressen wel iets voorleggen. De vraag is of wat voorgelegd werd theater is of cruciaal is voor onze toekomst. Denk het niet. De rode lijn is weer we zullen handelen als het probleem zich stelt. 100% dictatoriale geniepige particratie praktijken dus. Man, man, man, wie gelooft die mensen nog? |
Wat mij het meeste stoort is dit: 'Andere ideeën die de goedkeuring van de leden konden wegdragen'. Dat Beke zulke zever vertelt, geen probleem, maar als de cd&v in zijn geheel dit een warm hart toedraagt, dan verontrust mij dat toch wel. Nuja, cd&v en zich aan een programma houden. Je kan evengoed onderaan schrijven: 'tis ofwel dit ofwel iets totaal anders wat we voor ogen hebben. Aub stem op ons, stem verrassing!'
|
Kinderbijslag: we hebben daar al veel draden over.
Maximum te voorzien voor twee of drie kinderen. Voor de rest: hun innesto wordt een indigesto. . |
Pastoor Peeters zal de CD&V meubelen moeten redden.
|
Goede voorstellen van de CD&V.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De pensioenleeftijd op 65 houden is een heel goed idee, maar dan moet ook het brugpensioen op 55 afgeschaft worden, en daar heb ik niks over gehoord.
De grote vakantie terugbrengen naar 6 weken is ook logisch, vind ik toch, maar ja, men moet die "zuil" tevreden houden zeker... Een kilometerheffing ter vervanging van alle andere autotaksen is ook goed. Dat van die fiscale aftrekbaarheid voor nieuwbouw is allesbehalve sociaal. Dat je het vermindert, zeker, maar volledig afschaffen? :roll: De vaste benoemingen afschaffen? nee, ook die zuil mag niet tegen het hoofd gestoten worden :magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
Beter zouden ze er eerst voor zorgen dat de 8 weken ook maar 8 weken zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Vindt zichzelf de ideale stand-in voor Clooney. Een oud Unizo-er wil ook wel es wat. Nog geen reactie van George. |
nu de slogans opborrelen mag het hoodstuk '2014' er komen
|
Citaat:
Het hebben van meer dan twee of drie kinderen moet ontmoedigd worden. Zo simpel is het. En kindergeld voor nr. 3 of 4 en verder doet net het omgekeerde. Al de rest is spijtig, maar we kunnen er in de praktijk niets aan doen. . |
Citaat:
Die andere dagen moeten jullie maar kinderopvang doen of moeten wij jullie betalen om niets te doen? |
Mensen betalen om zich voor te planten, ik heb het nooit gesnapt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be