Clearly view |
17 november 2013 15:08 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
(Bericht 6889922)
Wat is daarmee?
Da's al begonnen in de oudheid. Het verbranden van irriterend spul, het in't rond gooien van lijken, niks nieuws onder de zon. En wat moderne strijdgassen betreft. Bedank Fritz Haber maar. Zonder wie we ook geen kunstmest hadden gekend.
Bhopal was een ramp met een basisproduct voor landbouwpesticides. Ook maar verbieden?
Tja, teveel idioten.
Neen, omdat onze politici er een manier in zien om hun zakken te vullen.
|
Ik bedoel dat het transport van die chemische wapens naar België om ze hier te vernietigen ook niet zonder gevaar kan gebeuren.
En wat wanneer men tussen de tijd dat het hier is aangekomen en het vernietigd is er een aanslag wordt op gepleegd in een dicht bevolkt gebied als België.
Bhopal. ik ken dat spul niet en ben technisch niet in kennis om dat product te omschrijven. Maar ik vermoed dat het om een basis of product gaat met meerdere toepassingen , en dat verkopen aan de verkeerde mensen is niet zonder gevaar .
Een aardappelschillertje vind je in de Carrefour , verkoop je dat aan iemand die er een kind mee vermoord , dan was dat een gevaarlijk wapen .
Dat is ook zo voor bovenvermeld product en andere gevaarlijke spullen.
Maar een doorsnee burger kan met dat spul ook geen complexe samenstellingen maken en in een wapen verwerken.
|