![]() |
Francorchamps of België op zijn best!!!
Francorchamps is een succes voor de Walen, hotels vol, tickettenverkoop prima, maar..... ze gaan een verlies van verschillende miljoenen tegemoet!!!
Waarom al die moeite om die koers in België te houden als er verlies mee gepaard gaat??? Maar ... geen probleem.... het Waals gewest wil dat de federale regering de schuld moet betalen!!! Ik wil ook wel iets organiseren waar ik beter van word en de kosten door de regering laten betalen.Iemand kandidaat om samen te werken?? |
Citaat:
Eens kijken wat de Vlaamse politici in de federale praatbarak uiteindelijk zullen doen... |
Bron ?
|
TV-journaal, zowel op VTM als op VRT;
|
Citaat:
|
Francorchamps, de race voor de Walen, de rekening voor de Vlamingen
Dit weekend rijden de bolides van het F1 over het circuit van Spa Francorchamps.
Nu al is gebleken dat de rekeningen niet betaald kunnen worden. Mijnheer Bernie Eccelstone (vraag me niet of het goed geschreven is) vraagt niet minder dan €13 miljoen omdat hij er de rechten op heeft. Het Waalse gewest staat borg voor die betaling. Maar aangezien ze nu al weten dat de race een financiële kater gaat achterlaten, heeft het Waalse gewest al gezegd dat ze de rekening eventueel wil doorschuiven naar............. de federale regering. Ook moet dringend de pitlane van Francorchamps aangepast worden. Dit zou voor de rekening kunnen zijn van investeerders, of de eigenaar van het circuit......... het Waalse gewest. Heeft zo een mega sportevenement nog zin, als tabaksreclame (grote inkomsten) uit den boze zijn, en ze voor de start al weten dat de inkomsten (inclusief die van de sponsors) de uitgaven niet dekken. Volgens de Walen zitten de hotels in Brussel en Gent ook vol dankzij deze race, dus is het normaal dat zij er ook aan meebetalen. Absurdistan ten top. Hoe kan je nu een race organiseren, wetende dat het verlieslatend gaat zijn. Het zou minder kosten om de helft van het geld, dat door vadertje staat bijgelegd moet worden aan dit evenement, zo te geven aan de regio. Waar gaat al het sponsorgeld naartoe, en dat van de dure tickets. En hoe komt men er ingodsnaam bij om aan een wandelend lijk €13 miljoen te geven, want hij kan zo maar eens beslissen waar wat door gaat. |
:lol: die blanke walen ook al :lol:
|
Citaat:
Ik hoop niet dat jij behoort tot 'de goegemeente' van jou gemeenschap, want dan is die gemeenschap racistischer dan het hele bataljon van het VB bijeen. En zo zie je maar, ik durf zelfs kritiek hebben op mijn blanke autochtoon, hetgeen jij weigert van je crimineel-ontsnapte-allochtoon. Gij, sociaal assistent?? Als je bleek was, was je gegarandeerd Hitlers favorietje voor tussendoor. |
een beetje meer roken en het is gearrangeerd ! laat de walen hun zotte koers maar zelf betalen ! ik kom er niet ! van mij geen euro !
er vloeien elk jaar al miljarden euros genoeg naar wallonië ! |
Citaat:
komt ook al van de vb site zeker? |
Citaat:
Nu jij weer. |
de walen kennen niets van talen : noch vlaams engels duits spaans laat staan chinees of russisch
zeker niet [size=4]BE-TALEN[/size] 8O :evil: Blijf maar gerust in London... where live is beautiful ! |
Citaat:
|
|
?? ik ben niet mee???
|
nieuw toppunt van solidariteit tussen vlaanderen en het profitariaat !
ik organiseer iets en wie betaalt ? |
dubbele topic!!
http://forum.politics.be/showthread....=francorchamps |
Allee, weer een topic walen kakken.
Als ge maar content zijt he flamingantjes.... |
Citaat:
|
Citaat:
zeveraar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be