![]() |
Onderzoek wijst uit :Islam geen verrijking
Onafhankelijk onderzoek uitbesteed door het Vlaams Belang.
Onderzoek wijst uit dat 80 % van de Vlamingen de islam geen verrijking vinden voor de westerse samenleving. en dat in alle politieke diversiteit gezinden. Enkel bij Groen stemmers zou er een groter aantal de islam wel een verrijking vinden, Maar ook daar geen meerderheid |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bron?
|
Citaat:
BTW: Onafhankelijk onderzoek uitbesteed door het Vlaams Belang = :lol: |
Onderzoek besteld door een politieke partij kan je inderdaad moeilijk onafhankelijk noemen. Anderzijds kan ik wel gemakkelijk geloven dat een zeer hoog percentage van de bevolking de islam geen verrijking vind.
|
Het opvallendste was dat Annemens op terzake mocht komen en de haatpraat van Kathleen zeer beperkt was. Zeer opmerkelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel wat anders dan het laatste gesprek met Bart De Wever dat ik zag, toen leek die wel een verklede kampcommandant als ik naar de uitdrukking van Sigridje haar gezicht keek. |
Citaat:
|
Islam geen verrijking
Natuurlijk is de islam geen verrijking....
net zoals katholicisme, hindoeïsme,..... ]Geen enkele godsdienst is een verrijking Mensen en culturen zijn een verrijking! De multiculturele maatschappij is een feit !! .....en daar kunnen we van leren ;) Als we er voor open staan wordt onze maatschappij er alleen maar beter van.... Zolang onze waarden en vrijheden gerespecteerd worden zie ik geen probleem !!?? |
Citaat:
|
Citaat:
Culturen zijn helemaal niet gelijk en zeker geen verrijking. Culturen zijn het gevolg van een leefwijze en ideologie van een bevolkingsgroep. Een cultuur die steniging, handjekap, voetjekap en onthoofding, vrouwenmutilatie, zelfmoordaanslagen, kinderhuwelijken etc. goedkeurt en zelfs aanmoedigt of verplicht, is helemaal geen "verrijking". Tenzij u vindt dat openbare terechtstellingen via brandstapel en schandpalen op het kerkplein ook verrijkingen zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Waar die wel geldt gebeurden die dingen wel. Wat is de bedoeling van de moslims: de sharia hier in te voeren Wanneer zal dat gebeuren: eenmaal ze de macht hebben overgenomen. Begin maar snel aan een trits kinderen want op dit ogenblik is zowel in Brussel als in Antwerpen en Gent de scholenpopulatie al +50% allochtoon (en hoofdzakelijk moslim). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
raar draadje
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be