|  | 
| 
 Bart De Wever onverwacht in ziekenhuis opgenomen. Citaat: 
 Zouden er in België mensen zijn , die stiekem hopen ..... | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Na 2014 zal het wel minder stressvol worden - geen partijvoorzitter meer, geen verkiezingen voor de deur en meerjarenbegroting Antwerpen reeds goedgekeurd. | 
| 
 Ik ben benieuwd waarom zijn vervanging een rel moet zijn tussen het Belang en de nva. . | 
| 
 In de gazet staat dat er op de gemeenteraad al direct een rel was met het vlaams blok,   tegen van peel die BDW vervangt tijdens zijn afwezigheid.    Wat hebben die bende mongoloiden nu weer voor ? | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Ik moet hem niet, evenals de rest van de NVA-club. De mens, De Wever, mag snel herstellen, voor himself en uiteraard zijn gezin. Hij heeft zich vergallopeerd, te snel willen bewijzen dat...... Wat niet wegneemt dat dit spijtig gebeuren, door u wordt aangegrepen, om politieke tegenstanders, en die heeft elke partijmens, bepaalde wensen toe te schrijven. Heel subtiel insinueren. Heel laag bij de grond. Ervaring mee? Ooit wel es stiekem......Onterechte verdachtmakingen..... | 
| 
 O ... er waren er wel die bij het overlijden van Morel iets murmelden van "one down, many more to go" . | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 "De derde opeenvolgende zittingsavond van de Antwerpse gemeenteraad is woensdag onverwacht tumultueus verlopen, aangezien de voltallige N-VA-fractie de zaal verliet na enkele opmerkingen van Vlaams Belang over de gezondheidstoestand van burgemeester Bart De Wever. Die had zich laten verontschuldigen om medische redenen en zich als voorzitter van de gemeenteraad laten vervangen door CD&V-schepen Marc Van Peel. Toen Vlaams Belanger Filip Dewinter daar ietwat lacherig over deed, pakten de aanwezige N-VA’ers hun spullen en keerden niet meer terug. Even later liep de zitting volledig uit de hand, toen gelegenheidsvoorzitter Van Peel Anke Van dermeersch (Vlaams Belang) berispte voor een tweet over de afwezige De Wever en een volgende opmerking van Filip Dewinter - 'ik laat in het midden of De Wever strategisch ziek is of een zieke strateeg, maar het zal wel het laatste zijn' - de N-VA-fractie ertoe bewoog de zaal te verlaten." De Standaard. Leuke mensen, die Vlaams-Nationalisten onder elkaar ... | 
| 
 De politiek is een harde business. Maar laat me toe om even te wijzen op het spreekwoord 'een kat in het nauw maakt rare sprongen': de politieke partijen die zich zien wegsmelten, zijn echt in paniek. . | 
| 
 Citaat: 
 | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be