![]() |
Leefloner krijgt nog maar eens cadeau van 300.000 euro
|
Citaat:
Veel belangrijker in de GVA is dat K3 een nieuw album uitbrengt en de nieuwe kindercollectie van JBC voorstelt. |
Citaat:
|
gelukkig, ik vreesde al dat het om parlementairen ging
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pikant verhaal gehoord (anekdote?) : ik haal deze voormiddag mijn nieuwe zakenpartner af van de luchthaven. Hij vloog in business en er zat een minister naast hem (Croo junior). Tijdens de lange vlucht vroeg hij hoe het nu zat met de koning en die heisa over zijn jaarlijkse dotaties. En wat was het antwoord : dat een verhoging van de dotaties voor Albert al lang was afgesproken voor er nog maar een woord van op het nieuws was geweest.
Ik heb het zelf niet gehoord. Mijn zakenpartner weet ook niet dat ik op forums al dit hier zit. En hij zei dat niet om te lachen maar was doodserieus. Dan begin ik mij af te vragen welke poppenkast er gespeeld wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Geen wonder ook dat geen enkele regimeslaaf op jouw post reageerde. |
Citaat:
Ongestraft de bevolking blijven voorliegen en bedriegen.... Herinner u Dehaene nog met de voorstelling van zijn bijzondere financiëringswet en de geveugelde woorden dat wij,Vlaanderen in casu er alléén maar beter van zouden worden.... En dit terwijl diegene die voor hem deze bijzondere financiëringswet had opgesteld,hem duidelijk heeft gewaarschuwd voor het feit dat deze wet bijzonder nadelig zou wezen voor Vlaanderen.... Citaat:
|
Citaat:
Kijk uit naar een "andere" zakenpartner. Deze is van plan om u van één en ander, in het ongewisse te laten. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoveel te beter. En dat onder regeringen zonder NVA. "Ze hebben er niks van gebakken", terwijl u toch wel een flink stuk taart in de koelkast heeft staan. |
Ik woon samen met 200 gezinnen en ons verbruik ligt meer dan de helft lager ?! Wat steekt die vent allemaal uit zeg ? Zorgt die voor voldoende warm water voor de Zenne ofzo ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be